سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در اصفهان برگزار می‌شود.

 

نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان در اصفهان

نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در اصفهان برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان از 30 آبان‌ماه تا چهار آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان با حضور تولید کنندگان و فعالان عرصه دام، طیور و دامپزشکی شهرها و استان‌های اصفهان، تهران، رشت، شیراز، کرج، گلپایگان، شهریار، بیرجند، مشهد، مازندران و کوهپایه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، 110 شرکت کننده در نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در زمینه‌های تولید پودر ماهی، خوراک دام و طیور و آبزیان، داروهای دامپزشکی، انواع واکسن، مواد ضد عفونی کننده، تولید جوجه‌های یک‌روزه، انجمن‌ها و اتحادیه‌های پرورش و تولید مرغ گوشتی، ادارات مرتبط، مکمل‌های غذایی، کنستانتره دام و طیور، افزودنی‌های خوراکی دام و طیور، داروهای پزشکی، اختراعات و ابتکارات، تعاونی‌ها و کشتارگاه‌ها، تجهیزات و دستگاه‌های شیردوشی، سیستم‌های صنعتی تصفیه آب، چاپگرهای تخصصی مخصوص تخم مرغ، سیستم‌های اتوماتیک آبخوری، سیستم‌های تهویه، مخازن و سردخانه‌ها، تولید باسکول، نشریات و آگهی نامه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی حضور دارند و به ارائه دستاوردهای خود در این زمینه‌ها می‌پردازند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان در وسعت 9000 مترمربع و در قالب سه سالن سرپوشیده و 150 مترفضای باز برگزار می‌شود.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز سمینار تخصصی انتقال جنین در گاوداری‌های صنعتی در روز دوم آذرماه با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سالن کنفرانس نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

ساعات بازدید این نمایشگاه 15 تا 21 اعلام شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/27 و ساعت 8:19 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393460
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو