سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

 بزرگترین چاپخانه صنعتی خاورمیانه صبح جمعه با حضور وزیر صنایع و معادن در شهرستان خوانسار از توابع استان اصفهان آغاز به کار کرد

 

 بزرگترین چاپخانه صنعتی خاورمیانه در خوانسار احداث شد

 بزرگترین چاپخانه صنعتی خاورمیانه صبح جمعه با حضور وزیر صنایع و معادن در شهرستان خوانسار از توابع استان اصفهان آغاز به کار کرد

این چاپخانه تحت عنوان «شرکت چاپ و نشر ویسنا ویژن قلم» در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع و با اعتباری افزون بریک هزار و 300 میلیارد ریال با اشتغال زایی بیش از 400 نفر و چاپ بیش از 90 میلیون نسخه کتاب و مجله در شهرستان خوانسار ظرف یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ابوالفضل جوکار سرمایه گذار این طرح گفت: 40 درصد دستگاه های مربوط به این چاپخانه خریداری شده و برای احداث کارخانه کاغذ سازی 12 هزار مترمربع زمین دیگر نیاز است.

وزیر صنایع و معادن همچنین در سفر یک روزه به شهرستان خوانسار از کارخانه «هلال» این شهرستان بازدید کرد.کارخانه هلال خوانسار از مجموعه کارخانه های هلال ایران است که انواع چادرهای امدادی تولید می کند.

علی اکبر محرابیان همچنین با حضور در جاده «خم پیچ» به «رحمت آباد» خوانسار کلنگ احداث کارخانه فولاد نگین این شهرستان را در زمینی به مساحت 500 هزار مترمربع به زمین زد.

این کارخانه در زمان بهره برداری برای بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می کند.ظرفیت این کارخانه 550 هزار تن میلگرد فولادی است و با سرمایه گذاری 110 میلیارد تومان در مدت 18 ماه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وزیر صنایع و معادن دراین مراسم با اشاره به پویایی صنایع شهرهای خوانسار و گلپایگان ابراز امیدواری کرد شاهد شکوفایی و رشد بیش از پیش صنعت در این دوشهرستان باشیم.

محرابیان افزود: با توجه به سبقه تاریخی دو شهرستان امیدواریم با راه اندازی بزرگترین چاپخانه خاورمیانه شاهد چاپ سالیانه میلیون ها کتاب آموزشی و مذهبی دراین شهرستان باشیم.

وی همچنین با اشاره به شروع کارهای اجرایی احداث کارخانه فولاد نگین در شهرستان خوانسار، اظهارداشت: امروز تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش صنعت کشور بی نظیر است و فرصت بسیار خوبی برای رشد و افتخار صنایع است.با افتتاح این دو طرح بزرگ صنعتی بخشی از نیازهای صنعتی کشور تامین خواهد شد.

محرابیان همچنین از کارخانه تولید کولر و بخاری خودرو پژو 206 و 207 در شهرستان خوانسار بازدید و نمایندگی ایران خودرو در شهرستان خوانسار را افتتاح کرد.

برای احداث نمایندگی ایران خودرو در خوانسار 10 میلیارد ریال هزینه شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/8/29 و ساعت 7:31 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392810
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو