سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

رئیس کتابخانه اختصاصی نوجوان با تاکید بر اهمیت آشنایی نوجوانان با کتاب و کتابخوانی افزود:4 هزار نفر از نوجوانان اصفهانی عضو کتابخانه نوجوان هستند که 2 هزار نفر از آنها عضو فعال محسوب می شوند.

 

چهارهزار اصفهانی عضو کتابخانه اختصاصی نوجوان شدند

رئیس کتابخانه اختصاصی نوجوان با تاکید بر اهمیت آشنایی نوجوانان با کتاب و کتابخوانی افزود:4 هزار نفر از نوجوانان اصفهانی عضو کتابخانه نوجوان هستند که 2 هزار نفر از آنها عضو فعال محسوب می شوند.

مریم رضازادگان در جمع خبرنگاران تعداد کتاب های این مجموعه را 7هزار جلد کتاب عنوان  و خاطر نشان کرد:این کتب با موضوعات هنری،ادبی،تاریخی،جغرافیایی،مرجع و غیره می باشد و نوجوانان یازده تا شانزده ساله می توانند با عضویت در این کتابخانه علاوه بر استفاده از کتابهای مختلف از امکانات جنبی آن مانند اتاق علوم با تجهیزات آزمایشگاهی،اتاق بازی های فکری،سالن مطلعه با ظرفیت 100 نفر و مشاوره های فردی و گروهی بهره ببرند.

وی تشکیل کانون داستان نویسی و شعر خوانی را از دیگر فعالیت های این کتابخانه دانست و افزود:اعضای نوجوان این کانون ها هر ماه با بر پایی جلساتی به آموزش داستان نویسی و شعر خوانی می پردازند.

رئیس کتابخانه اختصاصی نوجوان، طرح کوله کتاب را از طرح های موفق در مدارس راهنمای معرفی  و تصریح کرد:این کوله ها حاوی 10 کتاب با موضوعات متنوع است که تا کنون در 30 مدرسه توسط سفیران مدارس در بین دانش آموزان توزیع شده است و کتاب های هر کوله دو ماه یکبار تعویض می گردد.

وی از برنامه های متنوع این کتابخانه در روزهای باقی مانده هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و تصریح کرد؛نوجوانان اصفهانی می توانند برای آشنایی و صحبت با آقای یوسفی، نویسنده عرصه نوجوان روز 30 آبان ماه به کتابخانه اختصاصی نوجوان مراجعه نمایند.

گفتنی است؛در حال حاضر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب نوجوان با عنوان ایستگاه کتاب شماره 2با موضوعات متنوع و معرفی کتاب های شاخص نوجوان و خلاصه کوتاهی از آنها و پاتوق طراحی تصویری کتاب در سالن همایش های این کتابخانه برپا شده است، همچنین در این نمایشگاه برنامه های انجام شده توسط این کتابخانه مانند،جشن روز نوجوان،بازدید نوجوانان از باغ گلها،برنامه شب یلدا، هفت سین کتاب و دیگر برنامه های جنبی توسط عکس هایی به تصویر کشیده شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/8/29 و ساعت 8:56 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392829
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو