سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خود پسندیدن آدمى ، یکى از حسودان خرد اوست . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

نایب رئیس انجمن خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در راستای خصوصی‌سازی در کشور تاکید ویژه‌ای شده اما تنها 10 تا 15 درصد کشور خصوصی است. 

تنها 10 تا 15 درصد کشور خصوصی است

نایب رئیس انجمن خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در راستای خصوصی‌سازی در کشور تاکید ویژه‌ای شده اما تنها 10 تا 15 درصد کشور خصوصی است. 

ملک ارسلان صدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در عمل در راستای خصوصی‌سازی توجهی به این مسئله مهم در کشور نمی‌شود، اظهار داشت: خصوصی‌سازی موضوع مهمی است که باید برای حل مشکلات در این راستا راهکارهای مطلوبی ارائه شود.

وی توسعه پایدار کشور را در راستای انجام فعالیت‌های تاثیرگذار اقتصادی عنوان کرد و افزود: پیشرفت در اقتصاد به این معنا است که هر روز برای آحاد جامعه زندگی مرفهی ایجاد شود.

نایب رئیس انجمن خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان بیان داشت: در چند سال اخیر بخش صادرات فنی و مهندسی شکل اصلی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت در جنبه پروژه‌ها و خدمات در راستای مباحث مغزافزاری است، افزود: آنچه سبب اشتغال‌زایی می‌شود مربوط به بخش مغزافزاری پروژه‌ها و خدمات است.

صدری با اشاره به اینکه ارائه خدمات می‌تواند زمینه‌‌های مطلوبی را برای اقتصاد کشور و توسعه آن به همراه داشته باشد، تصریح کرد: تاثیرگذاری روابط سیاسی و بازرگانی برای کشور بسیار مهم و ضروری است و در این راستا باید فعالیت شرکت‌های داخلی را در سطح کشور فراهم کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: برای ارتباط بهتر با کشورهای دیگر، سفارت‌خانه‌های کشور باید زمینه تمهیدات و فعالیت را برای شرکت‌های داخلی فراهم کنند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/8/30 و ساعت 5:15 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392819
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو