سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین دانش لا اله إلاّ اللّه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

تا پایان امسال برای 19 هزار و 9 نفر در سطح شهرستان اصفهان ایجاد اشتغال خواهد شد.
ایجاد اشتغال برای 19 هزار نفر تا پایان امسال در شهرستان اصفهان
تا پایان امسال برای 19 هزار و 9 نفر در سطح شهرستان اصفهان ایجاد اشتغال خواهد شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فرماندار اصفهان امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان درباره‌ی اشتغال زایی در سطح شهرستان گفت: در سال 89 برای 19 هزار و 9 نفر در شهرستان اصفهان ایجاد اشتغال خواهد شد که تا پایان مهر حدود 84 درصد تعهد ما در این زمینه انجام گرفته است و بخشی از آن را اشتغال ناپایدار تشکیل می دهد که تنها برای یک تا دو سال است.
مظفر حاجیان در خصوص اجرای عملیات شبکه آب و فاضلاب تصریح کرد: در زمینه‌ی آب و فاضلاب شهرستان اصفهان 82 درصد از مردم شهرستان مجهز به شبکه آب و فاضلاب هستند که در برنامه دو سال آینده 11 درصد نیز دارای شبکه فاضلاب خواهند شد.
وی ضمن برشمردن اعتبارات ابلاغ شده به هر بخش افزود: ما 5/6 میلیارد تومان اعتبار برای خشکسالی و 5/1 میلیارد تومان برای امور متفرقه در سطح شهرستان اصفهان اختصاص دادیم ضمن اینکه بخشی از این اعتبارات نیز به دیگر کمیسیون ها تخصیص داده شده است.
فرماندار اصفهان در خصوص مسکن مهر اظهار داشت: به دلیل نبود زمین در شهرستان اصفهان در دو شهرستان اصفهان در دو شهر فولادشهر و شهر مجلسی از طریق تعاونی ها زمین خریداری شده و بهره برداری می گردد و در پایان جلسه از مدیران برتر شهرستان اصفهان تجلیل شد.

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/8/30 و ساعت 5:23 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392817
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو