سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را در پیروی از خدا یاری کند، از نافرمانی او بازدارد و به خشنود ساختن او فرمانت دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس سازمان مسکن و شهر سازی استان اصفهان گفت: تمامی واحدهای مسکونی مهر استان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی اصفهان:
واحدهای مسکونی مهر اصفهان تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس سازمان مسکن و شهر سازی استان اصفهان گفت: تمامی واحدهای مسکونی مهر استان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمود محمودزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردستان با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 38 هزار واحد مسکونی طرح مهر در استان اصفهان در دست ساخت است، اظهار داشت: طرح مسکن مهر در برخی شهرها تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: در بعضی از شهرها به علت تخصیص نیافتن زمین دولتی طرح مسکن مهر در مراحل آغازین است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان با بیان اینکه حدود 25 هزار واحد مسکن مهر در مرحله پی‌سازی، 11 هزار واحد در مرحله سقف و اسکلت و 11 هزار واحد مسکونی در مرحله پایان سفت‌کاری است، تصریح کرد: حدود 500 واحد مسکونی طرح مهر در بهار امسال، 10 هزار واحد تا شهریورماه و ساخت تمامی این واحدها تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.
محمودزاده با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر تهیه طرح جامع برای تمامی شهرها گفت: از 97 شهر استان اصفهان 20 شهر دارای طرح جامع بوده و برای 78 شهر طرح جامع در دست تهیه است.
وی یاد آور شد: طرح جامع 35 شهر مراحل نهایی را طی می‌کند و در مرحله ابلاغ است.
محمودزاده خاطرنشان کرد: طرح جامع بقیه شهرها با پیشرفت 65 تا 95 درصدی در دست تهیه است و تا پایان شهریورماه تمامی طرح های جامع شهری مصوب می‌شود.
محمودزاده ادامه داد: با تصویب طرح‌های جامع شهری تمامی شهرهای استان از نظام برنامه‌ریزی و قانونمندی برخوردار می‌شود.

 

منبع : فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 3:11 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393612
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو