سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان از اعلام آمادگی باشگاه های معتبر این استان برای تیمداری در والیبال خبر داد.

 

اعلام آمادگی باشگاه های معتبر اصفهان برای تیمداری در والیبال

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان از اعلام آمادگی باشگاه های معتبر این استان برای تیمداری در والیبال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران هوشنگ عشایری در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکراتش با باشگاه‌های ذوب آهن، فولاد مبارکه و دیگر صاحبان صنایع در این استان گفت: قول می دهم سال آینده یکی از باشگاه ها در عرصه تیمداری والیبال وارد شود تا والیبال استان اصفهان به جایگاه شایسته خود برسد.
وی سه عامل برنامه ریزی و مدیریت، حمایت های مالی و وجود باشگاه های معتبر را باعث ارتقاء جایگاه والیبال استان اصفهان دانست و گفت: امسال باشگاه های معتبر استان در مقوله والیبال کم مهری کردند و در حد انتظاری که داشتیم نتوانستند به این عرصه وارد شوند و البته بخشی از آن هم ناشی از این بود که اکثر بازیکنان والیبال استان با سایر باشگاه های کشور قرار داد بسته بتواند ولی انشاءالله در سال آینده بهانه ای وجود نخواهد داشت و با قوت در عرصه تیمداری این رشته پرطرفدار استان وارد خواهند شد.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان هدف خود را جلب حمایت و مشارکت همه وزنه های استان در جهت ارتقاء جایگاه والیبال این استان اعلام کرد و با اشاره به حمایت اداره کل راه و ترابری استان اصفهان از رشته والیبال گفت: امسال تیم اصفهان به نام راه و ترابری در لیگ شرکت کرده است و در حال حاضر راه و ترابری در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان تیم دارد.
عشایری قول داد در صورت ورود هر یک از باشگاه های استان در والیبال زمینه شرکت او در سوپرلیگ کشور فراهم شود.
در ادامه این نشست معاون اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان بر حمایت این اداره از توسعه پیشرفت والیبال استان تأکید کرد و گفت: براساس تفاهم نامه هیئت والیبال با تربیت بدنی برنامه های این هیئت در سال جاری مشخص و سهم تربیت بدنی پرداخت شد.
غیور اظهار امیدواری کرد: در چند ماه پایانی امسال با گشایش اعتبارات تربیت بدنی بتوانیم به مفاد تفاهم نامه تحقق بخشیم و عنایت لازم و کافی را در همه زمینه ها از والیبال استان داشته باشیم.
وی گفت: هیئت والیبال استان اصفهان راه و حرکت جدیدی آغاز کرده است که ماحصل این حرکت جمعی باعث ارتقاء جایگاه والیبال استان که به حق شایستگی و لیاقت آن را دارد، خواهد شد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/9/7 و ساعت 7:24 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393542
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو