سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بامدادان به جستجوی دانش برخیزید که سحرخیزی مایه برکت و کامیابی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

هیئت تیراندازی استان اصفهان امسال با ارتقاء یک پله ای، جایگاه اول کشور را در بین هیئت های تیراندازی به خود اختصاص داده است.

 

جایگاه اول هیئت تیراندازی استان اصفهان در کشور

هیئت تیراندازی استان اصفهان امسال با ارتقاء یک پله ای، جایگاه اول کشور را در بین هیئت های تیراندازی به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران نائب رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: راه اندازی هیئت شهرستان ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، مربیگری، داوری و بازآموزی و برگزاری مسابقات و رکوردگیری ماهانه از جمله فعالیت های این هیئت در جهت پیشرفت این ورزش است.
وی در ادامه تصریح کرد: در استان اصفهان حدود 400 تیرانداز آقا و 400 تیرانداز خانم فعالیت دارند که از این تعداد دو نفر از آقایان عضو سابق تیم ملی بودند و یک نفر از خانم ها هم عضو ثابت تیم ملی است.
کمالی همچنین تعداد سالن های تیراندازی بادی استان را 5 باب دانست و افزود: در حال حاضر ما در رشته های تفنگ و تپانچه جزو نفرات اول تا سوم کشور هستیم و متأسفانه در رشته های با اسلحه خفیف به دلیل کمبود امکانات هنوز پیشرفت قابل توجهی نداشته ایم.
نائب رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان خاطر نشان ساخت: بهترین سن جهت آغاز فعالیت های تیراندازی 13 تا 15 سالگی توصیه می گردد، زیرا فرد باید توان نگهداری سلاح را داشته و از قدرت کامل جسمانی برخوردار باشد.
وی در پایان گفت: نرمش های ابتدایی و حرکات اصلاحی پس از تیراندازی بهترین راه جهت جلوگیری از بروز آسیب دیدگی در تیراندازی است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 2:1 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392966
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو