سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از موفقیت این فرماندهی درافزایش کشفیات ودستگیری در سال مجرمان خبرداد.

موفقیت پلیس اصفهان در افزایش کشفیات ودستگیری مجرمان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از موفقیت این فرماندهی درافزایش کشفیات ودستگیری در سال مجرمان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سرهنگ "محمد علی بختیاری" گفت: در 8 ماه سال جاری کشفیات این فرماندهی نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در این مدت با افزایش 800 درصدی کشفیات سرقت های مسلحانه ، 65 درصدی کشف سرقت های بعنف ، 70 درصدی کشف سرقت مغازه و 13 درصدی کشف سرقت از اماکن خصوصی رو به رو بودیم .
این مقام انتظامی مناطق حاشیه ای کلان شهر را یکی از مراکز جرم خیز برشمرد و با اشاره به آمار 104 درصدی هدایت معتادان به مراکز ترک اعتیاد تصریح کرد: برای پاک سازی محلات و تفرج گاه ها از وجود چنین افرادی اقدامات متعددی انجام شده به طوری که ما رشد 126 درصدی دستگیری در خصوص شرارت ها و افزایش 50 درصدی دستگیری در خصوص سرقت ها را داشتیم.
وی همچنین از افزایش 63 درصدی کشف کیف قاپی ، 103 درصدی کشف سرقت های خودرو و 22 درصدی کشف قطعات خودرو ، 68 درصدی کشف سرقت موتورسیکلت، 89 درصدی کشف احشام و طیور،دو هزار 786 درصدی کشف سیگار قاچاق ،295 درصدی دستگیری در خصوص قاچاق کالا ، و 100 درصدی کشف قاچاق عتیقه در هشت ماه سال جاری خبر داد.
سرهنگ بختیاری در پایان افزایش طرح های عملیاتی، تقویت واحدهای خودرویی و موتوری گشت پلیس در سطح شهر و تعامل خوب مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 را از جمله دلایل این موفقیت برشمرد و خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی پیشگیری از جرم است که در همین راستا فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تمام توان خودرا برای کاهش جرایم به کار گرفته است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/9/18 و ساعت 2:33 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392948
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو