سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پسر آدم را با ناز چه کار که آغازش نطفه بوده است و پایانش مردار . نه روزى خود دادن تواند و نه تواند مرگش را باز راند [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مرکز تخصصی تئاتر و سینما، قرار‌گیری پایگاه اطلاعات مرکز اسناد و مدارک سازمان میراث فرهنگی اصفهان و ... از مهم‌ترین اخبار کوتاه فرهنگی اصفهان است.

/کوتاه از اخبار فرهنگی اصفهان/
آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مرکز تخصصی تئاتر و سینمای اصفهان

خبرگزاری اصفهان نیوز: آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مرکز تخصصی تئاتر و سینما، قرار‌گیری پایگاه اطلاعات مرکز اسناد و مدارک سازمان میراث فرهنگی اصفهان و ... از مهم‌ترین اخبار کوتاه فرهنگی اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز: به نقل از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تالار هنر به عنوان مرکز تخصصی تئاتر و سینما وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، به منظور برگزاری کلاس‌های ترم بهار در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی از علاقمندان رده سنی 17 تا 35 سال ثبت نام به عمل می‌آورد.
از جوانان علاقمند به هنر تئاتر دعوت می‌شود برای ثبت نام از 16 تا 31 فروردین ماه جاری به جز ایام تعطیل از ساعت هشت تا 18 به تالار هنر وقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا با شماره تلفن 5660882 تماس بگیرند.

*آغاز ثبت نام ترم بهار فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ اصفهان
‌فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با هدف آموزش‌های علمی، هنری،‌ ورزشی و فرهنگی تمام مقاطع سنی و ترویج فعالیت‌های فرهنگی اقدام به برگزاری کلاس‌های ترم بهار کرده‌اند.
ثبت‌نام کلاس‌ها در رشته‌های علوم قرآنی،‌ فرهنگی و هنری، آموزشی و ورزشی از جمله شیرینی‌پزی، آشپزی، سفره‌آرایی، خیاطی، نقاشی، سرمه‌دوزی، روبان‌دوزی، عروسک‌سازی، زبان، کامپیوتر، خطاطی، بدنسازی، تکواندو، یوگا، کونگ فو، کاراته و ... از تاریخ هجدهم فروردین ماه تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.
‌علاقمندان به ثبت نام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2658573 آموزش مدیریت امور فرهنگی و هنری سازمان تماس بگیرند.

*قرار‌گیری پایگاه اطلاعات مرکز اسناد و مدارک سازمان میراث فرهنگی اصفهان
مرکز اسناد و مدارک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان حاوی اطلاعات نقشه‌ای و پلان، عکس و مشخصات 18 هزار اثر تاریخی از استان اصفهان است که از این پس دانش‌پژوهان و علاقمندان به هنر و فرهنگ می‌توانند برای جستجوی آنلاین در این مرکز، به صفحه اینترنتی مربوط به این پایگاه مراجعه کنند.
برای این منظور لازم است متقاضیان پس از ورود به آدر اینترنتی www.docs.isfahancht.ir و یا با کلیک روی لوگوی مرکز اسناد و مدارک نقش جهان‌ روی صفحه اصلی پرتال سازمان به آدرس www.isfahancht.ir لغت مورد نظر خود مانند نام بنا را در محل چشمک زن وارد کرده و با یک بار اینتر وارد کردن فهرستی از متون و عکس‌های مربوطه را مشاهده کنند.
متقاضیان برای دسترسی به سایر اطلاعات و گزارش‌های بیشتر می‌توانند در ساعات ادارای با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به مرکز اسناد و مدارک سازمان میراث فرهنگی واقع در خیابان ابن سینا، میدان شهشهان مراجعه کنند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 3:14 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393603
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو