سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبّت دنیا خرد را تباه می کند و دل را از شنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

استان اصفهان در گذشته یکی از قطب های بزرگ والیبال کشوربوده ولی در چند سال اخیر به دلیل حمایت نکردن دستگاه های مربوطه و باشگاه ها دچار افت شدیدی شده است.

پیشرفت والیبال با تیمداری باشگاه های استان اصفهان

استان اصفهان در گذشته یکی از قطب های بزرگ والیبال کشوربوده ولی در چند سال اخیر به دلیل حمایت نکردن دستگاه های مربوطه و باشگاه ها دچار افت شدیدی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم راه و ترابی استان در این زمینه گفت: در 20 سال گذشته اصفهان یکی از مراکز بسته در رشته والیبال در سطح کشور بوده ولی در چند سال اخیر و حال به دلیل نبودن حامی قوی و حمایت نشدن از سوی باشگاه های حرفه ای استان این رشته دچار ضعف شده و درجا زده است.
زمانی در ادامه با بیان اینکه اصفهان می تواند دوباره به جایگاه اصلی اش برگردد افزود: اکثر بازیکنان خوب و سرشناس باشگاه های حرفه ای کشور اصفهانی هستند و این استعداد خوب و حرفه ای اصفهانی ها را می رساند .
وی در ادامه گفت: چرا والیبال نباید مثل رشته هایی همچون بستکبال، هندبال، فوتبال و فوتسال جزو بهترین ها در کشور باشد و می توان گفت: با این همه استعداد و ظرفیت والیبال نیز مثل دیگر رشته های تیمی موفق استان اصفهان درخشش داشته باشد.
دری دبیر هیئت والیبال استان اصفهان نیز با اشاره به این موضوع افزود: در باشگاه های کشور و در مسابقات کشوری دسته یک و لیگ برتر ما تیم های بانوان ذوب آهن، راه و ترابری و زیرگروه راه و ترابری و یک تیم از شهرستان کاشان داریم و امیدواریم با حمایت کامل مسئولان باشگاه های استان اصفهان بتوانیم سال های آینده چند تیم قوی و خوب در لیگ برتر داشته باشیم.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/9/21 و ساعت 12:58 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 392943
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو