سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و مردى از کارگزاران او کاخى شکوهمند بر افراخت امام فرمود : ] نقره‏ها سر برآورده خود را مى‏نمایاند ، این بنا توانگرى تو را رساند . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

با گذشت چهار روز از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، کمتر از پنج درصد مردم استان اصفهان برای برداشت یارانه های نقدی به بانک ها مراجعه کرده اند.

مردم اصفهان تمایلی برای برداشت یارانه ندارند

با گذشت چهار روز از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، کمتر از پنج درصد مردم استان اصفهان برای برداشت یارانه های نقدی به بانک ها مراجعه کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران معاون سیاسی امنیتی استانداراصفهان با اعلام این مطلب ،این حرکت مردم را در پاسخ به درخواست و توصیه رییس جمهوری به مردم مبنی بر برداشت نکردن پولها از حسابشان دانست.
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه ‌تمام تمهیدات برای اجرای این قانون در استان اصفهان پیش بینی شده است، ‌گفت: ‌تعداد کم مراجعه کنندگان به بانک ها بر خلاف پیش بینی مسوولان بود که بانک ها را موظف به افزایش ساعات کاری برای جلوگیری از ازدحام مردم کرده بودند.
وی گفت:‌ این قانون در وهله نخست با سووال هایی از سوی مردم مطرح بود،‌ اما برخی ابهام های مردم را ناشی از اعتراض می دانستند.
اسماعیلی همچنین در خصوص نگرانی برخی کشاورزان ازخریدتضمینی گندم به قیمت هرکیلو3500ریال گفت:‌ دولت این نرخ را تعیین کرده و آنان نباید نگران باشند.
وی گفت:‌ دولت قیمت 2500ریالی گندم را برای آرد نانوایی ها با محاسبه یارانه در نظر گرفته است و این قیمت ارتباطی با نرخ تعیین شده برای کشاورزان ندارد.
اسماعیلی در خصوص تعیین نرخ آرد و نان در استان اصفهان نیز گفت:‌ قیمت آرد0 280 تا 3000 ریال به ازای هر یک کیلو گرم است ،که بر اساس نشست های مسوولان اتحادیه ها به عنوان نمایندگان اصناف و مردم تعیین شده است.
وی گفت:‌ قیمت نان و برخی خدمات در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، بر اساس اختیاراتی که دولت به استانها تفویض نموده است،‌ تعیین خواهد شد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت:‌ تا زمانی که قیمت ها ی جدید به صورت رسمی اعلام نشده است، ‌واحدهای صنفی و نانوایی ها حق افزایش قیمت ندارند.
وی پیش بینی کرد:‌ با روند کنونی کنترل قیمت ها و نظارت دولت،‌ قیمت کالاها تا سه ماه آینده با کاهش روبرو شود.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/10/4 و ساعت 9:2 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393567
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو