سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اساس حکمت، مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان از احداث مجموعه تیراندازی در این استان طی آینده نزدیک خبر داد.

 

اصفهان صاحب مجموعه تیراندازی می شود

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان از احداث مجموعه تیراندازی در این استان طی آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران عباس محمدی اظهار داشت: بر اساس استانداری اصفهان و هیئت تیراندازی استان، توافقات اولیه برای احداث مجموعه تیراندازی المپیکی اصفهان انجام شده است.
وی اظهار داشت: در جریان دیدار هیئت رئیسه هیئت تیراندازی استان اصفهان با استاندار اصفهان، تفاهمنامه اولیه برای احداث مجموعه تیراندازی اصفهان در دهکده نقش جهان انجام شد و قرار است پس از مذاکرات رئیس هیئت با رئیس سازمان تربیت بدنی، مقدمات احداث، نحوه تامین بودجه و مجری طرح مشخص شود.
وی ادامه داد: قرار است این مجموعه سه رشته تراپ، بادی و جنگی را زیر پوشش قرار دهد و با توجه به نبود سالن تیراندازی جنگی در اصفهان، احداث این مجموعه می‌تواند موهبت بزرگی برای تیراندازی استان باشد.
محمدی با اشاره به اولویت‌های هیئت تیراندازی استان اصفهان برای چهار سال آینده بیان داشت: فعال کردن کمیته‌ها و ارتقای سطح فنی مربیان و داوران در سطح استان از اولیت‌های کاری هیئت تیراندازی این استان در آینده است.
وی با بیان اینکه برنامه بلند مدت و کوتاه مدت هیئت تیراندازی استان اصفهان به فدراسیون ارسال شده است، افزود: افزایش تعداد ورزشکاران و عمومی کردن این رشته در سطح جامعه، تقویت شهرستان‌ها و توسعه این رشته در سطح استان در دستور کار هیئت قرار دارد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/10/8 و ساعت 2:15 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393563
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو