سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمند هنگامی که نمی داند، از فراگرفتن خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت : طی سه سال گذشته خشکسالی ، بیش از 30 هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است .

 

خسارت 3 هزار میلیارد ریالی خشکسالی به کشاورزی اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت : طی سه سال گذشته خشکسالی ، بیش از 30 هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، محمد رضا نریمانی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان خسارت دیده در خشکسالی آتی و امهال وام های آن ها افزود: استمهال وام ها در سال 87 به طور کامل انجام شده است و در سال 88 تنها بخشی از وام ها استمهال شده است و 500 میلیارد ریال کسری اعتبار وجود دارد.
وی در ادامه از بانک ها در خواست کرد : تا با اتخاذ تمهیداتی مناسب ، حداکثر مساعدت را با کشاورزان و دامداران داشته باشند.
همچنین در این جلسه سرپرست امور اعتباری بانک کشاورزی در مورد اقدامات انجام شده در مورد وام ها گفت : برای تسویه وام ها سرمایه ای از طریق پرداخت وام سرمایه در گردش ، سود و معوقات دریافت و اصل وام در چهار قسط تقسیط می شود .
عزیزی در ادامه افزود: تسهیلات 350 میلیارد ریالی وام های معیشتی نیز تا حداکثر 10 میلیون ریال با 4 درصد سود و حداکثر 36 ماه پرداخت می شود.
وی گفت : برای اعتبار 110 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به کشاورزان 90 درصد اقدامات لازم انجام شده و 10 درصد آن نیز در دست اقدام است .

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/10/9 و ساعت 3:40 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393565
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو