سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

کارت ورود به جلسه آزمون دوره های کاردانی ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز سه شنبه 14 دی ماه توزیع می‌شود

 

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 14 دی ماه

کارت ورود به جلسه این آزمون ها به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح روز 17 دی ماه و آزمون دوره کاردانی عصر روز 17 دی ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و  محل برگزاری و آدرس حوزه آزمون در ذیل کارت ورود به جلسه درج شده است . آزمون در نوبت صبح راس ساعت 8 و در نوبت بعدازظهر راس ساعت 15 آغاز می‌شود.

داوطلبان هر یک از گروه‌های آموزشی دوره کارشناسی در جلسه آزمون به سوالات عمومی و پایه که در یک دفترچه چاپ شده و به همراه یک پاسخ نامه در اختیار آنان قرار می‌گیرد ، پاسخ می دهند.

همچنین داوطلبان هر یک از گروه‌های آموزشی دوره کارشناسی ناپیوسته در جلسه آزمون به سوالات عمومی که در دفترچه شماره یک و سوالات تخصصی که در دفترچه شماره 2 چاپ شده است، پاسخ می‌دهند.کلیه داوطلبان دوره کاردانی که بعدازظهر روز جمعه در آزمون شرکت می‌کنند منحصرا به سوالات عمومی که در یک دفترچه چاپ شده است در مهلت مشخص شده پاسخ می‌دهند.

لازم به ذکر است ظرفیت پذیرش دانشجویان در دوره‌های کاردانی ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی 140 هزار نفر است که از این تعداد 96 هزار نفر در دوره کاردانی و  44 هزارنفر در دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش می‌شوند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 1:21 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393575
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو