سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ کینه توزی را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از استقبال 60 درصدی اعضای کتابخانه های این شهرستان از طرح "کتاب من" خبر داد.

 

استقبال 60 درصدی از طرح «کتاب من»

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از استقبال 60 درصدی اعضای کتابخانه های این شهرستان از طرح "کتاب من" خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای این طرح در کشور از سال 88 گفت: طرح "کتاب من" در کاشان از اواخر سال 88 آغاز شد.
وی پیشرفت 30 درصدی استقبال اعضای کتابخانه های شهرستان کاشان در ابتدای اجرای طرح را یادآور شد و گفت: با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی که از این طرح در خود کتابخانه ها وامضای آن صورت گرفت استقبال از اجرای طرح به 60 درصد رسید.
به گفته وی پیش بینی می شود این میزان رشد استقبال تا سال آینده به 100 در صد هم برسد.
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان استفاده اعضای کتابخانه ها از این طرح را یادآورشد و گفت: حدود 20 درصد اعضای جدید کتابخانه ها هم برای استفاده از این طرح عضو کتابخانه شده و ثبت نام نموده اند.
کریمی با اشاره به مدنظر قرار دادن سه طرح اصلی از جمله طرح «کتاب من» ، «کتاب برتر» و «سیر مطالعاتی» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و عملیاتی شدن برخی از این طرح‌ها افزود: توزیع کتاب در سراسر کتابخانه‌های کشور، سهولت دسترسی مخاطب برای کتابهای درخواستی ، ارتقاء مطالعه مفید از جمله مزایای اجرای طرح«کتاب من» توسط این نهاد در کشور است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/10/22 و ساعت 12:21 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393578
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو