سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، بهترین زیبایی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: شهردار منطقه 10 اصفهان از انعقاد قرارداد نهایی احداث نخستین شهرک سلامت ایران در بزرگراه شهید آقابابایی در این منطقه تا یک ماه آینده خبر داد.

شهردار منطقه 10 اصفهان خبر داد:
آغاز عملیات احداث نخستین شهرک سلامت در اصفهان تا 5 ماه آینده

خبرگزاری اصفهان نیوز: شهردار منطقه 10 اصفهان از انعقاد قرارداد نهایی احداث نخستین شهرک سلامت ایران در بزرگراه شهید آقابابایی در این منطقه تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اصفهان، بهمن احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: تا پنج ماه آینده عملیات اجرایی این طرح بزرگ آغاز می‌شود.
شهردار منطقه 10 اصفهان گفت: احداث نخستین شهرک سلامت در زمینی به مساحت 33 هزار متر مربع در شمال شرقی اصفهان و کنار اتوبان آقابابایی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهرک سلامت با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود، اضافه کرد: با مذاکره دفتر مشارکت‌های شهرداری با سرمایه‌گذار تاکنون تفاهمنامه این طرح به امضا رسیده و در حال انعقاد قرارداد است و تا یک ماه آینده این امر نهایی می‌شود.
وی با بیان اینکه نقشه‌های نخستین شهرک سلامت از سوی بخش مشارکت کننده در حال تهیه است، افزود: مرکز پزشکان، هتل و آزمایشگاه و کلینیک، سه ساختمان اصلی این شهرک است، همچنین رستوران، مجموعه دفاتر اداری و خدمات پشتیبانی نیز دو ساختمان فرعی دیگر این شهرک هستند.
احمدی با بیان اینکه شهرک سلامت مجموعه کاملی از مطب انواع پزشکان متخصص، داروخانه، ‌کلینیک‌های تخصصی، هتل برای اقامت بیماران شهرستانی، رستوران، پارکینگ و هر نوع خدمات جنبی برای بیماران است، بیان داشت: احداث فروشگاه‌هایی که به فروش غذاهای رژیمی می‌پردازند مانند سوپر سلامت نیز در این شهرک طراحی شده است، جذب توریست پزشکی و هر نوع ورزشی که در راستای سلامتی انسان باشد نیز در این شهرک پیش‌بینی شده است.
احمدی اضافه کرد: دو سال تملک مکان نخستین شهرک سلامت اصفهان به طول انجامید.


 

منبع : فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393608
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو