سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ چیزی مانند عمل، دانش را رشد نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

براثر بارش برف، یخبندان و مه‌آلودگی جاده‌های مواصلاتی استان اصفهان، 35 خودروی سبک و سنگین در خمینی‌شهر با یکدیگر برخورد کردند.

 

تصادف زنجیره ای 35خودرو درخمینی شهراصفهان

براثر بارش برف، یخبندان و مه‌آلودگی جاده‌های مواصلاتی استان اصفهان، 35 خودروی سبک و سنگین در خمینی‌شهر با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در این حادثه که صبح امروز در حد فاصل ورودی امامزاده سید محمد تا ورودی دانشگاه صنعتی اصفهان در بلوار آزادگان شهرستان خمینی‌شهر روی داد، چهار نفر به شدت زخمی شدند.
این جاده در محدوده استحفاظی اداره کل راه و ترابری و پلیس راه استان اصفهان قرار داد و یکی از جاده‌های برون شهری و محورهای مواصلاتی بین شهرستانی این استان به شمار می‌رود.
به گفته مسئول پایگاه اورژانس خمینی شهر، در این تصادف چهار نفر به شدت زخمی شده‌اند که عملیات امداد نیروهای اورژانس همچنان ادامه دارد.
حسن افتخاری با اشاره به اینکه اتوبوس‌های حامل دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، اکثر خودروهای سانحه دیده را تشکیل می‌دهند، گفت: 13 اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان دچار سانحه شده‌اند که البته خسارت مالی زیادی در بر نداشته است.
وی با بیان اینکه خسارت‌های مالی شدیدی به برخی خودروهای سانحه‌ دیده وارد آمده است، اظهار داشت: هم‌اکنون یک باند بلوار آزادگان شهرستان خمینی‌شهر به طور کامل مسدود شده و خودروهای سانحه دیده درانتظار مراحل کارشناسی پلیس راه استان اصفهان هستند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/10/26 و ساعت 1:56 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393578
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو