سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل درمجلس شورای اسلامی، از افزایش ظرفیت تولید کارخانه فولاد کویرآران و بیدگل به 5/2 میلیون تن درسال خبرداد.

افزایش ظرفیت تولید کارخانه فولاد کویر آران و بیدگل به 5/2 میلیون تن در سال

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل درمجلس شورای اسلامی، از افزایش ظرفیت تولید کارخانه فولاد کویرآران و بیدگل به 5/2 میلیون تن درسال خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران "علی اصغر گرانمایه پوربا اشاره به اینکه این افزایش ظرفیت با اجرای طرح توسعه این کارخانه فراهم می شود، اظهارداشت: درنشست بررسی وضعیت واحدهای صنعتی منطقه کاشان، وزیر صنایع و معادن کشور دستورات لازم برای اجرای طرح توسعه این کارخانه را صادر کرد.
وی، با اشاره به اینکه این کارخانه برای ساخت ماشین آلات موردنیاز خود قراردادی را با شرکت زیمنس آلمان امضا کرده است، افزود: براین اساس، پس از تامین تسهیلات لازم و به زودی شاهد حمل ماشین آلات و نصب آنها دراین واحد بزرگ صنعتی خواهیم بود.
وی، ظرفیت فعلی تولید این کارخانه را حدود 600 تن در سال ذکر کرد وگفت: این کارخانه هم اکنون با تولید انواع میلگرد آجدار و ساده، نبشی، سیم و نادوانی برای 350 آران و بیدگلی فرصت اشتغال فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح توسعه، ‌رقم اشتغالزایی این کارخانه تقریبا دو برابرخواهد شد، تاکید کرد: افزایش ظرفیت تولید این کارخانه، به طور مستقیم تاثیرات بسیار زیادی بر وضعیت اقتصادی و صنعتی منطقه و بخش صنعت فولاد کشور خواهد گذاشت.
کارخانه فولاد کویر آران و بیدگل سال 86 به بهره برداری رسید.
یادآوری می شود شهرستان آران و بیدگل با 90 هزار نفر جمعیت درشمال استان اصفهان واقع شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/10/27 و ساعت 2:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 393002
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو