سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند مرا سخت گیر و آزار دهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

تیم شنای پالایش و پخش فرآورده های نفتی(الف) توانست در هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

تیم شنای پالایش و پخش قهرمان مسابقات وزارت نفت

تیم شنای پالایش و پخش فرآورده های نفتی(الف) توانست در هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبراساس گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان محمدرضا مهرزاد مربی تیم شنای منطقه اصفهان و مربی تیم پالایش و پخش فرآورده های نفتی در مسابقات وزارت نفت گفت: تیم شنای منطقه اصفهان پس از قهرمانی در مسابقات داخلی شرکت خطوط لوله توانست با مربی گری خود منتخب تیم خطوط لوله و مخابرات سراسر کشور را در مسابقات پالایش و پخش نیز قهرمان کند.
مهرزاد افزود: بعد شرکت در مسابقات پالایش و پخش فرآورده های نفتی و قهرمانی در این مسابقات منتخب تیم خطوط لوله به همراه دیگر تیم های نفتی سراسر کشور به تیم های پالایش و پخش راه یافتند که مربی گری تیم الف پالایش و پخش برعهده مربی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان بود.
در این مسابقات تیم شنای الف پالایش و پخش فرآورده های نفتی با کسب 608 امتیاز، تیم ملی نفت با 581 امتیاز و تیم میزبان یعنی صنایع پتروشیمی با کسب 544 امتیاز مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
محمدرضا مهرزاد در ادامه افزود: این نخستین بار بود که تیم شنای پالایش و پخش مقام اولی این مسابقات را به خود اختصاص می دهد.
هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت با حضور 700 ورزشکار برتر در 10 رشته از شرکت های پالایش و پخش شرکت ملی نفت، شرکت صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز از 17 تا 22 دی ماه در مجتمع صنعت شهرستان محمود آباد استان مازندران برگزار شد که تیم های برتر به مسابقات ورزشی کارکنان دولت راه یافته اند.
گفتنی است از منطقه اصفهان محمدرضا مهرزاد به عنوان مربی و کیوان صمیمی به عنوان شناگر حضور داشتند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/10/29 و ساعت 5:49 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392989
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو