سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چون تنگدست شدید به صدقه دادن با خدا سودا کنید . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : اتحاد و همبستگی مردم ایران با قهرمانی تیم ملی در پانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا افزایش می یابد.

 

قطبی:از نگاه مردم قهرمانیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : اتحاد و همبستگی مردم ایران با قهرمانی تیم ملی در پانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا افزایش می یابد.

""افشین قطبی"" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود : بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در طول 20 ماه گذشته تمرینات، سخت و دشواری را پشت سر گذاشتند تا بتوانند قهرمانی آسیا را به مردم کشورمان هدیه دهند.
وی اعتماد به نفس، تمرینات فشرده و همکاری نزدیک کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را از مهم ترین دلایل موفقیت این تیم در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا اعلام کرد و گفت : ملی پوشان آماده ادامه روند موفقیت های خود در این دوره از رقابت ها هستند.
قطبی دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی را بازی کلاسیک قاره آسیا دانست و اظهار داشت : جهانیان تقابل دو قدرت قاره کهن را مشاهده خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود : معتقدم هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد ، می تواند برنده از زمین بازی خارج شود.
وی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا گفت : کره ای ها با وجود نمایش خوب نتوانستند به عنوان تیم نخست گروه ، راهی مرحله بعدی شوند.
قطبی با بیان اینکه کره ای ها همیشه به او لطف داشته اند، اظهار داشت : شناخت مطلوبی از تیم ملی این کشور دارم و احساس خوبی از بازی فردا دارم.
وی در مورد ادعای سرمربی تیم کره جنوبی مبنی بر وقت تلف کردن بازیکنان تیم ایران گفت : تیم قدرتمندی را در اختیار دارم به طوریکه نیاز به این کار نداریم .
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جنگ روانی پیش از بازی دو تیم افزود : ملی پوشان ایرانی از روحیه خوبی برخوردار بوده و از نظر جنگ روانی، برتر از حریف هستند.
قطبی درباره شناخت کره ای ها از روحیه و نگرش وی اظهارداشت : هیچ رازی در فوتبال وجود ندارد ، کادر فنی تیم ها به راحتی می توانند دیدارهای حریفان را آنالیز کنند.
وی ادامه داد : با نیمی از بازیکنان کره جنوبی کار کرده ام و با فرهنگ و تفکر آنان آشنا هستم. با این بازیکنان روزهای تلخ و شرینی زیادی را در جام جهانی پشت سر گذاشتم اما با توجه به ظرفیت و پتانسیل بازیکنان ایرانی به پیروزی در این دیدار حساس ، امیدوارم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد : در طول 20 ماه گذشته تنها به فکر پیروزی این تیم بودم. دراین مدت دو بار مقابل تیم کره جنوبی قرار گرفته ایم که یک پیروزی و یک تساوی حاصل تلاش ملی پوشان ایرانی بوده است.
وی خاطر نشان کرد : ملی پوشان ایرانی شنبه شب، دومین پیروزی خود را برابر کره جنوبی جشن می گیرند تا به مراحل پایانی جام صعود کنند.
قطبی درباره احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی گفت : این موضوع به نفع هیچ تیمی نیست. تیم ایران در دوره گذشته جام ملت ها در ضربات پنالتی مغلوب کره جنوبی شد و خستگی بازیکنان کره جنوبی نیز باعث شد تا آنان در مرحله نیمه پایانی مقابل عراق تن به شکست دهند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/11/2 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393277
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو