سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان سپاهان حمیدشب انگیز به عنوان سرمربی تیم واترپلو این باشگاه انتخاب شد.

 

انتخاب سرمربی جدید واترپلوی ماهان اصفهان

طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان سپاهان حمیدشب انگیز به عنوان سرمربی تیم واترپلو این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران درمراسم معارفه سرمربی جدید تیم واترپلوی فولاد ماهان مدیرعامل این باشگاه نیز با تقدیر از فعالیت‌های مرتضی شریعت در تیم ماهان، اظهار داشت: به دلیل مشغله زیاد شریعت در تیم ملی، نتوانستیم همکاری خود را ادامه دهیم.
فیروز ریخته‌گران افزود: بسیار خوشحال می‌شوم که بتوانم با حمایت از تیم واترپلو کمکی به ورزش استان کرده باشم اما امسال از همگی شما می‌خواهم تا به من قول قهرمانی دهید.
مشاور ورزشی استاندار اصفهان نیز در این مراسم گفت: به اعتقاد من حمید شب‌انگیز یک افتخار استانی و ملی محسوب می‌شود که از بازگشت وی به اصفهان بسیار خوشحال هستم.
داودی ادامه داد: امیدوارم امسال با حضور حمید شب‌انگیز و حمایت‌های مسئولان باشگاه فولاد ماهان عنوان قهرمانی واترپلو کشور به اصفهان برسد.
در پایان این مراسم حمید شب‌انگیز، سرمربی جدید تیم واترپلو فولاد ماهان با تقدیر از انتخاب توسط مدیران باشگاه فولاد ماهان، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم در این تیم موثر واقع شوم تا خدمتی به ورزش استان کرده باشم.
سرپرست تیم واترپلوی فولاد ماهان سپاهان نیز در این مراسم اظهار داشت: شریعت در تیم فولاد ماهان زحمات زیادی کشید اما در چند ماه اخیر به دلیل مشغله زیاد در فدراسیون نتوانستیم همکاری خود را در تیم فولاد ماهان ادامه دهیم.
وی ادامه داد: به همین منظور هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت تا همکاری خود را با وی قطع کرده و حمید شب‌انگیز که یکی از مربیان با سابقه و بزرگ واترپلو کشور است را به عنوان سرمربی تیم معرفی کند.
وی بازگشت شب انگیزپس از12سال به اصفهان را موجب تحول وارتقائ جایگاه ورزش واترپلو دراصفهان عنوان کرد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/11/4 و ساعت 3:28 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393316
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو