سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در انتخاب دوست، آزمودن را مقدّم دار ؛ زیراآزمودن، معیار جدا سازِ میان نیکان و بدان است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: شهردار منطقه 3 شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم پروژه میدان علی (ع) در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان امسال آزادسازی می‌شود.

تا پایان امسال:
فاز دوم میدان امام علی (ع) اصفهان آزادسازی می‌شود

خبرگزاری اصفهان نیوز: شهردار منطقه 3 شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم پروژه میدان علی (ع) در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان امسال آزادسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، منصور نجفی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فاز نخست پروژه میدان امام علی (ع) تاکنون 53 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اظهار داشت: در حال حاضر سه فاز این پروژه همزمان با یکدیگر در حال اجراست، همچنین پروژه‌های اطراف میدان امام علی تملک شده و به اجرا درآمده است.
وی از افتتاح زیرگذر پروژه میدان امام علی تا نیمه نخست امسال خبر داد و بیان داشت: در فاز دوم میدان امام علی (ع) که در واقع احیای دوباره میدان تاریخی است، بازار شهر به هم پیوسته شده و برای عابران پیاده نیز مسیری راه‌اندازی می‌شود.
شهردار منطقه 3 شهرداری اصفهان با بیان اینکه محوطه 32 هکتاری در فاز سوم این پروژه در دستور کار قرار دارد بیان داشت: برای اجرای پروژه‌های فاز سوم میدان امام علی (ع) بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است و پس از بررسی این پروژه به صورت مشارکتی کار خود را انجام می‌دهد.
جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه در ایام نوروز برای اسکان مسافران از 20 درصد ظرفیت هتل‌ها استفاده شده است، گفت: 6 هزار و 500 منزل استیجاری نیز در ایام نوروز در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت همچنین حدود 100 مشاور املاک در این ایام مشغول فعالیت بودند.
منصور باقرصاد افزود: با هدایت و راهنمایی مسافران در ایام نوروز ترافیک در سطح شهر اصفهان نسبت به سال گذشته کمتر بود.
وی بیان داشت: تزئین شهر با تصاویر شهیدان یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که این ستاد انجام داد.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/1/21 و ساعت 5:26 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393612
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو