سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

 استاندار اصفهان گفت: آب ذخیره شده در پشت سد زاینده رود اکنون 216 میلیون متر مکعب است که هر روز یک میلیون متر مکعب از کاسته می‌شود که این مقدار نسبت به متوسط بلند مدت 70 درصد کاهش داشته است.

 

روزانه یک میلیون متر مکعب از آب سد زاینده رود کاسته می‌شود

استاندار اصفهان گفت: آب ذخیره شده در پشت سد زاینده رود اکنون 216 میلیون متر مکعب است که هر روز یک میلیون متر مکعب از کاسته می‌شود که این مقدار نسبت به متوسط بلند مدت 70 درصد کاهش داشته است.

 علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه شورای اداری استان اصفهان از پرداخت 50 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده به دلیل خشکسالی از طرف بیمه خبر داد و گفت: میزان بارندگی‌ها در سال زراعی جاری نسبت به متوسط بلند مدت 85 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان این که 50 میلیارد تومان مبلغ مازاد استان بوده است، اظهار کرد: تاکنون این مبلغ به استان تخصیص نیافته است.

ذاکر اصفهانی در ادامه ضمن اشاره به همکاری معاونت برنامه ریزی و راهبردی استانداری با نمایندگاه مجلس، خاطرنشان کرد: امیدواریم مجمع نمایندگان از این تعاملات برای بودجه سال 90 به خوبی استفاده کنند.

وی بیان کرد: کیفیت نان در استان اصفهان در مقایسه با سایر استان‌ها وضعیت مطلوب تری دارد.

استاندار اصفهان از دو برابر شدن بودجه زندان‌ها در استان خبر داد و افزود: فعالیت‌ها برای جانمایی زندان جدید و فروش زندان فعلی در حال انجام است.

ذاکر اصفهانی با بیان این‌که بحث آب برای استان یک موضوع حیاتی است، اظهار کرد: 167 متر از تونل سوم کوهرنگ باقی مانده است که به دلیل برخورد با گسل دچار ریزش شده است و یک تیم 12 نفری برای رفع این مشکل به اصفهان آمده‌اند.

وی از ایجاد بورس تخصصی فولاد در استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح ازمصوبات سفرهای استانی است و ما معتقدیم این نقدینگی باید در استان به چرخش درآید چراکه نباید سهم استان ازاین کارخانه تنها آلودگی هوا باشد.

به گفته ذاکراصفهانی، 1001 پروژه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد که 20 هزار پروژه مسکن مهر بخشی از آن است.

وی هم چنین، آماری از اجرای مصوبات سفرهای استانی داد که طبق آن 97 درصد مصوبات سفر دور اول ریاست جمهور اجرایی شده و میانگین پیشرفت فیزیکی آن 77 درصد بوده است.

استاندار اصفهان افزود: 82 درصد ازمصوبات سفر دوم و 60 درصد از مصوبات سفر دور سوم اجرایی شده است؛ میانگین پیشرفت فیزیکی آنها به ترتیب 48 و 22.5 درصد بوده است.

قبل از آغاز جلسه شورای اداری با حضور استاندار، مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ بهایی به بهره برداری رسید.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/11/9 و ساعت 2:10 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393285
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو