سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

حاج رسولیها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تکریم ارباب رجوع، توسعه حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی به مردم اصفهان را خواستار شد.

 

توسعه حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی به مردم

حاج رسولیها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تکریم ارباب رجوع، توسعه حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی به مردم اصفهان را خواستار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حاج رسولیها در 186 اُمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر طرح تکریم ارباب رجوع را اجتناب ناپذیر دانست و تلاش مسئولان شهرداری در این زمینه را خواستار شد.
در این جلسه حاج رسولیها یکی از اولویت ها و برنامه های سال آینده در شهر اصفهان را توسعه و تجهیز حمل و نقل عمومی اعلام کرد و همچنین از عدم اجرای طرح اتوبوس BRT ، انتقاد نمود و طولانی شدن اجرای این طرح را غیر قابل توجیه دانست و اظهار داشت: با اجرای هدفمند کردن یارانه ها و گرایش مردم به حمل و نقل عمومی افزایش یافته است و اجرای این طرح ضروری و لازم می باشد.
حاج رسولیها همچنین به طرح شهرداری الکترونیک و رایانه ای شدن امور این بخش اشاره نمود و اظهار داشت: تمام صورت حساب های مالی می بایست به صورت قانونمند و شفاف به مردم ارائه شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/11/17 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393305
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو