سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

دو کارگاه آموزشی بین اللمللی مدیریت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری بهمن ماه جاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

 

برگزاری دو کارگاه آموزشی بین المللی مدیریت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در اصفهان 

دو کارگاه آموزشی بین اللمللی مدیریت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری بهمن ماه جاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان این کارگاه های علمی و آموزشی با عناوین مدیریت مراکز رشد و علم و فناوری و مدیریت پارک های علم و فناوری از برنامه های مراکز منطقه توسعه مراکز رشد و پارک های یونسکو می باشد و از 24 تا 27 ماه جاری در ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برپا می شود.
گفتنی است هدف از این کارگاههای آموزشی ، ارتقای دانش و توانمندی مدیران و کارشناسان مراکز رشد و پارک های علم و فناوری برگزار می گردد مباحثی همچون نقش مدیران مراکز رشد در توسعه فعالیت های واحد های فناوری ، روش های ظرفیت سازی توسط مدیران مراکز رشد ، برنامه های حمایتی از کسب و کارهای دانش بنیان در مراکز رشد،استراتژی های توسعه و پارک های علم و فناوری ، ارتباط با سرمایه گذاران ، تجربیات علمی مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کره جنوبی و خدمات با ارزش افزوده و چالش های مدیریت پارک های علم و فناوری آموزش داده می شود.
وی در ادامه علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در کارگاه های آموزشی برای حضور درکارگاه های آموزشی می توانند تا تاریخ 18 بهمن ماه با شماره 3861144ـ 0311 تماس حاصل نمایند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/11/19 و ساعت 10:8 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393233
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو