سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه پیش از آزمودنِ [کسی] تسلیم اطمینان شود، خود را در معرض هلاکت و عاقبت رنج آلود، قرار داده است. [امام جواد علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش تعداد اتوبوس های واحد این شهر را خواستار شد.

 

توسعه ناوگان اتوبوسرانی ضروری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش تعداد اتوبوس های واحد این شهر را خواستار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران و بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان ابوالفضل قربانی ، گرایش شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی بعد از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها را مورد اشاره قرار داد و گفت : متأسفانه به دلیل وجود بعضی مشکلات ، این اقبال کمرنگ شده به طوری که در حال حاضر در خیابان های شهر به ویژه بعداز ظهر ها مشکلات ترافیکی غیر قابل تحمل است.
وی کمبود وسایل نقلیه در بخش حمل و نقل عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسرانی را مهمترین علت بروز این مشکلات دانست و افزود: توسعه و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و افزایش تعداد اتوبوس های این ناوگان برای ترغیب شهروندان جهت استفاده از حمل و نقل عمومی ضروریست.
رئیس کمیسیون حمل و نقل ، محیط زیست اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ، همت مضاعف مسئولان استان برای دریافت سهمیه اتوبوس های شهری را خواستار شد و گفت : بر اساس بررسی ها و آمارهای موجود در حال حاضر میزان استفاده مردم از تاکسی به عنوان ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به قبل کاهش یا فته ولی در مقابل ، استفاده آنان از اتوبوس به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
وی بر توسعه و تقویت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تأکید کرد و با بیان اینکه کلانشهر ها هنوز هیچگونه اتوبوسی به عنوان سهمیه دریافت نکرده اند از دولت مردان خواست اتوبوس های مورد نیاز کلانشهر به ویژه اصفهان را هر چه زود تر در اختیار شهرداری ها این شهر قرار دهند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ، پیگیری مسئولان مربوطه برای تحقق سهمیه اتوبوس های این کلانشهر را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری حداقل 200 دستگاه اتوبوسرانی اصفهان اضافه شود.
وی با بیان این که ناوگان اتوبوسرانی اصفهان برای خدمات رسانی مطلوب تر از سال آینده به 300 دستگاه اتوبوس نیاز دارد گفت : برای تحقق این امر باید تعداد اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان را تا پایان سال آینده به 2000 دستگاه برساند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/11/19 و ساعت 10:13 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393270
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو