سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ثمره ذکر روشنی گرفتن دلهاست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: عضو کمیته نظارتی مناطق شرق شهر اصفهان گفت: یکطرفه شدن خیابان فروغی ترافیک را به سمت کوچه و پس کوچه‌های این خیابان سرازیر کرده است.

 

عضو کمیته نظارتی مناطق شرق شهر اصفهان:
یکطرفه شدن خیابان فروغی ترافیک را به کوچه‌ها سرازیر کرد

خبرگزاری اصفهان: عضو کمیته نظارتی مناطق شرق شهر اصفهان گفت: یکطرفه شدن خیابان فروغی ترافیک را به سمت کوچه و پس کوچه‌های این خیابان سرازیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه پارلمانی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: طرح یکطرفه کردن خیابان فروغی باید برگشته و در مرحله نخست به شورای شهر ارائه شود تا در صورت تأیید، این طرح به مرحله اجرا برسد.
وی با بیان اینکه کسبه خیابان فروغی از یکطرفه شدن این خیابان ابراز نگرانی کرده‌اند، افزود: با این اقدام مردم تابلوهای عبور ممنوع نصب شده در ورودی کوچه‌ها را نادیده گرفته و برای عبور از این خیابان در واقع قانون را زیر پا می‌گذارند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه خیابان فروغی به مرکز شهر ارتباطی ندارد باید این طرح به حالت اولیه خود برگردد.
وی خاطرنشان کرد: بروز تصادف، بی‌نظمی، بی‌احترامی و نادیده گرفتن حقوق مردم از جمله پیامدهای یکطرفه شدن خیابان فروغی است.
شیران در ادامه گفت: چند روز قبل روی یکی از تابلوهای شهر اصفهان نوشته شده بود که اصفهان مشکل ترافیکی ندارد، اما با توجه به مشکلات ترافیکی موجود باید پرسید که این جمله بر چه اساس نوشته شده است.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: نباید فراموش کرد که شورای شهر تنها جنبه نظارتی ندارد، بلکه این شورا کارشناس مسائل شهر هم هست و بدون اطلاع شورای شهر نباید طرح یکطرفه کردن خیابان فروغی اجرا می‌شد.
محمود محمدی در ادامه با تاکید بر استفاده از پایان نامه‌های دانشجویی در پروژه‌های شهرداری، افزود: بسیاری از مسائل در قالب پایان نامه‌ها می‌تواند سبب حل مشکل شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم عظیم پروژه‌های اجرا شده در اصفهان باید ساختار پژوهش‌ها مورد بازنگری قرار گیرد.

منبع : فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/1/21 و ساعت 5:29 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393610
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو