سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

با تصویب افزایش 10 هزار میلیارد ریالی سرمایه فولاد مبارکه در بازار بورس بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس ایران رقم خورد.

 

افزایش 10 هزار میلیارد ریالی سرمایه فولاد مبارکه در بازار بورس

با تصویب افزایش 10 هزار میلیارد ریالی سرمایه فولاد مبارکه در بازار بورس بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس ایران رقم خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه برگزار گردید به اتفاق آراء افزایش 10 هزار میلیارد ریالی شرکت فولاد مبارکه تأیید و به تصویب رسید و بدین ترتیب بزرگترین افزایش سرمایه در تاریخ بورس ایران رقم خورد.
معاون اقتصادی مالی فولاد مبارکه گفت: در این خصوص جلسات متعددی با واحدهای مختلف اقتصادی و مالی، برنامه ریزی، کنترل تولید و طرح و توسعه به منظور تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه برگزار گردید که سرانجام پس از 6 ماه در تاریخ 15 شهریور امسال به تصویب هیئت مدیره رسید.
امیرحسین نادری افزود: امور سهام شرکت با جمع بندی اطلاعات سهامداران و در مراحل قانونی گواهینامه حق تقدم خرید سهام برای همه سهامداران را چاپ و به نشانی آنان ارسال می نماید و از این زمان پذیره نویسی سهام آغاز می شود و به مدت 60 روز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه سهامداران می توانند حق تقدم خرید سهام خود را در این روز از طریق بورس به فروش برسانند اظهار داشت: افرادی که حق تقدم را از بورس خریداری می نمایند علاوه بر پرداخت وجه حق تقدم به بورس، باید به ازای هر سهم 100 ریال نیز به شرکت فولاد مبارکه پرداخت نماید. معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه در خصوص سهامداران توجیهی گفت: برای افرادی که در افزایش سرمایه شرکت کنند گواهینامه حق تقدم خرید ارسال نمی شود و بدون اینکه بابت افزایش سرمایه وجهی دریافت شود در افزایش سرمایه شرکت داده می شوند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/11/26 و ساعت 1:31 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392785
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو