سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آفت دانش تکبّر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: در توزیع سلامت جامعه عادلانه عمل کنیم.

معاون استاندار اصفهان:
توزیع سلامت در جامعه را عادلانه کنیم

خبرگزاری اصفهان نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: در توزیع سلامت جامعه عادلانه عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، محمد مهدی اسماعیلی در برنامه غربالگری دیابت و در جمع مسئولان حوزه سلامت این شهر با اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: امروز از طرف سازمان بهداشت جهانی به نام سلامت شهروندان نام‌گذاری شده است که با توجه به این نام‌گذاری باید سلامت در تمام مراحل زندگی شهری مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای پیشگیری از آن انجام شود.
وی با بیان اینکه الگوی ناقص و توسعه نظام ناقص سبب اشکالات مختلفی در حوزه سیاسی، اجتماعی و اخلاقی شده است، تصریح کرد: یکی از این اشکالات در زمینه بهداشت و سلامت است که به دلیل پیروی الگوی ناقص غرب و پیاده‌سازی نظام معیوب ایجاد شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد یک محرومیت مضاعف به دلیل اجرای الگوی ناقص غربی بوده به گونه‌ای که بیشتر شهرهای کوچک و روستاها از این نظام ناقص بی‌بهره بودند به گونه‌ای که ایجاد چنین باوری در بخش مدیریتی جامعه ریشه دوانده و تاکنون نیز ادامه یافته است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل اجرای این الگوی ناقص پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی به یکی از آلوده‌ترین شهرهای کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم اصفهان از این توسعه به لحاظ سلامت متضرر شده‌اند، وجود پالایشگاه اصفهان و تقبل جریمه‌ از جانب این شرکت دلیل محکمی بر این ادعا است.
اسماعیلی با بیان اینکه پیشرفت ارائه یک الگوی توسعه کاری بدون نقص در کشور است، ادامه داد: با اجرای کامل این الگو به سمت عدالت حرکت کرده و در توزیع سلامت در سطح جامعه عادلانه بوده و نگاه عادلانه و منصفانه‌ای را در توزیع سلامت و درمان در جامعه داشته باشیم.


 

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 11:49 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393605
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو