سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

از 300 مرکز اعتیاد در استان اصفهان فقط 50 مرکز دارای مجوز فعالیت هستند.

 

برخورد قانونی با مراکز ترک اعتیاد فاقد مجوز در استان اصفهان

از 300 مرکز اعتیاد در استان اصفهان فقط 50 مرکز دارای مجوز فعالیت هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود : با مراکزی که مجوز لازم دریافت نکرده اند به صورت قانونی بر خورد می شود
محمود محمد زاده گفت : این اماکن در صورت مراجعه به مراکز بهزیستی سطح استان و با فرهم کردن شرایط لازم بهداشتی ، درمانی ، پزشکی و مکانی می تواند مجوز فعالیت خود را دریافت کنند.
محمد زاده اظهار داشت : مراکز ترک اعتیاد در کلیه شهرستان های استان ، مورد بازید قرار می گیرند .
وی در پایان به تعرفه های هر دوره نهگداری معتادین در این مراکز خبر داد و گفت : قیمت مصوب امسال 700 الی 800 هزار ریال است که تا پایان سال جاری افزایش نخواهد یافت .
وی خاطر نشان کرد : آمارنشان داده همراهی خانواده ها با معتادین در ترک اعتیاد این افراد و دوران پاکی آن ها از مواد مخدر تأثیر مثبتی داشته است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/11/30 و ساعت 11:59 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392796
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو