سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت، گلشن خردمندان و بستان فاضلان است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان اصفهان ازنصب 5 هزار پرچم رنگی ویکهزاربالن درجاده های استان برای هشدار به مسافران نوروزی خبرداد.

 

نصب 5هزار پرچم رنگی ویکهزاربالن درمحورهای مواصلاتی استان اصفهان

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان اصفهان ازنصب 5 هزار پرچم رنگی ویکهزاربالن درجاده های استان برای هشدار به مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مجید دوست‌محمدی در ششمین جلسه ایمنی راه‌های استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل راه و ترابری با اقدامات ویژه به استقبال مسافران نوروزی می‌رود، اظهار داشت: مسافرانی که نوروز 90 اصفهان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند با ارائه خدمات ویژه‌ای نسبت به سال گذشته در استان اصفهان روبه‌رو خواهند شد.
وی افزود: در محل ورودی استان بزرگ اصفهان با استقرارگروههای راهداری و ارائه بسته‌های نوروزی شامل 30 هزار نقشه راه استان و کشور، آدمک راهدار، جورچین پذیرایی چایی و شیرینی از مسافران نوروزی استقبال می‌شود.
دوست محمدی با بیان اینکه خودروهای راه‌سازی و راهداری در تمامی راه‌های استان اصفهان مستقر هستند، تصریح کرد: حدود 5 هزار عدد انواع پرچم‌های رنگی در نقاط پر حادثه نصب می‌شود، که هم نقاط پر حادثه را به منظور احتیاط بیشتر مشخص می‌کند و هم از طریق نصب تعداد یک‌هزار بالن رنگی حاوی نکات ایمنی در طول جاده‌های استان اصفهان، هشدارهای ایمنی به مسافران داده می‌شود.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان اصفهان در ادامه به استقرار 500 دستگاه ماشین آلات راهداری اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران در بهار 90، 800 نفر نیروی گشت در طول راه به منظور هر گونه حوادث احتمالی جاده‌ای فعال خواهند بود.
وی از دیگر اقدامات مهم تسهیلات نوروزی را لکه‌گیری راه‌ها و نصب علائم ایمنی در راه‌ها برشمرد و افزود: 25 مورد از دست‌اندازهای خطر آفرین در جاده‌ها لکه‌گیری شده و نیز علائم ایمنی، ترمیم حریم راه‌ها و تجدید رنگ نرده‌ها در جاده‌ها انجام شده است.
دوست محمدی با بیان اینکه در صورت بروز هر گونه مشکل مسافران می‌توانند با شماره 141 تماس بگیرند و مورد را گزارش کنند، ادامه داد: راهداران در طول ایام نوروز به منظور کمک به مسافران در ایام نوروز در جاده‌ها حضور دارند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/12/12 و ساعت 3:21 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393351
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو