سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

تعهد ایجاد اشتغال استان اصفهان امسال 80هزار نفربود که براساس آمار بیمه شدگان تا پایان دی ماه 120هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

 

ایجاد 120هزار فرصت شغلی دراستان اصفهان

تعهد ایجاد اشتغال استان اصفهان امسال 80هزار نفربود که براساس آمار بیمه شدگان تا پایان دی ماه 120هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران استاندار اصفهان در شورای روسای منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این مطلب گفت: تحقق این کار قدمی مهم در راستای تحقق برنامه های دولت است.
علیرضا ذاکر اصفهانی خاطرنشان کرد: برای سال آینده سعی می شود تا بیش از امسال به میزان 200 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.
وی واگذاری مسوولیت کارگروه های سنگ ایران و صنایع نسوز را به استان بیانگر قابلیت های استان و اعتماد دولت دانست و افزود: اختیارات ستاد تسهیل و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی نیز از سوی وزیر صنایع و معادن به استاندار تفویض شده که سرعت تحقق برنامه ها را بیشتر می کند.
ذاکر اصفهانی با تاکید بر افزایش تعامل دانشگاه ها با صنایع استان اظهار داشت: این تعامل می تواند به رشد اقتصادی و علمی استان کمک کند.
همچنین استاندار در دیدار با جمعی از نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان با تاکید بر تشکیل مستمر ستاد بحران برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان گفت: بزرگترین دغدغه مدیریت استان، تامین آب مورد نیاز کشاورزان به خصوص در مناطق شرق شهرستان اصفهان است.
وی بااشاره به تداوم خشکسالی اظهار داشت: به دستگاه های استان تاکید شده تا برای رفع مشکلات مناطق شرق اصفهان چاره اندیشی کنند و زمینه جذب سرمایه گذاری در صنعت متناسب با اقلیم این منطقه را در کنار بخش کشاورزی فراهم سازند.
در این نشست کمبود آب، مشکلات بیمه محصولات کشاورزی، بیکاری جوانان ، پرداخت تسهیلات و حمایت از مشاغل خانگی از جمله مورادی بود که از نمایندگان کشاورزان به آن اشاره کردند وپیکیری وتحقق آنها را خواستارشدند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/12/14 و ساعت 12:56 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393411
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو