سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جانها، طبیعت های بدی دارند و حکمت است که از آنها باز می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

آزمون استخدامی ذوب آهن با حضور حدود 18 هزار و 500 داوطلب در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

 

شرکت 18 هزار و 500 نفر در آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان

آزمون استخدامی ذوب آهن با حضور حدود 18 هزار و 500 داوطلب در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، معاون منابع انسانی و اموراجتماعی ذوب آهن اصفهان در زمینه برگزاری این آزمون گفت : بر اساس نیاز و مجوز اخذ شده برای اولین بار مراحل ثبت نام جهت آزمون استخدامی به صورت الکترونیکی انجام شد.
حسن قلیایی گفت : سعی ما بر این است که بتوانیم تا دو هفته آینده نتیجه این آزمون را از دانشگاه صنعتی در یافت و 3 واجد شرایط از هر مرتبه را به عنوان قبول شده مرحله اول معرفی کنیم که پس از گذراندن مراحل مصاحبه علمی و معاینات پزشکی و گزینش اوایل سال آینده رتبه های اول مشخص و مقدمات فعالیت کاری آن ها در ذ وب آهن انجام شود .
وی تعداد قبول شدگان نهایی این آزمون را 400 نفر ذکر نمود و گفت این افراد در بخش های بهره برداری بیمارستان شهید مطهری و دیگر بخش ها مشغول به کار خواهند شد .
قلیایی در ارتباط با تأمین نیرو های مورد نیاز دیگر برای ذوب آهن اصفهان گفت : هم اکنون در حال پیگیری اخذ مجوز برای جذب نیروهای مورد نظر در سال آینده هستیم تا بتوانیم آزمون دیگری را برای سایر رشته های مورد نیاز دیگر این شرکت برگزار نماییم.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان از همکاری شایسته دانشگاه صنعتی و مدیریت های مر تبط در ذوب آهن از جمله مدیریت امور اداری و روابط عمومی این شرکت که در جهت برگزاری آزمون فوق تلاش نمودندقدردانی کرد .
شریعت مداری معاون آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این رابطه گفت : آزمون استخدامی ذوب آهن در سه مقطع بر گزار شد و کار تصحیح و خواندن پاسخ نامه نیزهمانند ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد . وی افزود : حداکثر دقت و امنیت در برگزاری این آزمون لحاظ شده است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/12/15 و ساعت 12:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393402
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو