سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
رشک بردن زن کفران است و رشک بردن مرد ایمان . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: استاندار اصفهان گفت: نخستین سند راهبردی فرهنگ و هنر اصفهان را تدوین کرده‌ایم.

استاندار اصفهان:
نخستین سند راهبردی فرهنگ و هنر اصفهان تدوین شد

خبرگزاری اصفهان نیوز: استاندار اصفهان گفت: نخستین سند راهبردی فرهنگ و هنر اصفهان را تدوین کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری  اصفهان نیوز، علیرضا ذاکر اصفهانی شنبه‌شب در نشست صمیمی با فعالان تشکلات دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان با اشاره به اینکه طیف این دولت آزادیخواه به معنای واقعی است، اظهار داشت: روی طیف ما از سوی برخی مهر استبداد خورده که این درست نیست، چراکه آزادایخواه‌تر از طیف ما نمی‌شود جستجو کرد.
وی افزود: این آزادیخواهی در رفتار و منش شخص رئیس جمهور هم مشهود است و شما می‌بینید که چه مقدار هجمه بر ضد ایشان در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال وجود دارد.
ذاکر اصفهانی با تاکید بر اینکه دانشجو باید بتواند در مسیر انقلاب آزادانه حرفش را بزند، تصریح کرد: آنچه که توسط برخی در هشت تا 9 ماه اخیر اتفاق افتاد توسط مردم به کنار زده شد و کسانی حوادث پس از انتخابات را رقم زدند خودشان را به انزوا بردند.
وی با اشاره به اینکه بنده استاندار تمام افراد و سلیقه‌های فکری در اصفهان هستم، اظهار داشت: نگاه جناحی در مدیریت ما وجود ندارد و یک بخشی از همه در این استان دانشگاه‌ها و دانشجویان هستند که باید به امورشان رسیدگی شود.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در اتاق فکر تشکیل شده در استانداری تا امروز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، افزود: چند کارگروه فرهنگی در این اتاق فکر مشغول فعالیت هستند و این در حالی است که مجموعه استانداری برای بحث فرهنگ توجه ویژه‌ای قایل هستند.
وی به فعالیت‌های معاونت سیاسی‌امنیتی استانداری اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش معاونت سیاسی ـ امنیتی یک جوان مشغول به کار است که شاید از شما دانشجویان چند سال بزرگ‌تر باشد که تا امروز با فعالیت‌های شبانه‌روزی این بخش موفقیت‌های چشمگیری داشته است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه برای کار فرهنگی در دانشگاه‌ها ما از حضور در خوابگاه‌های دانشجویی غافل شده‌ایم، تصریح کرد: ما به طور کلی خوابگاه‌های دانشجویی که قسمتی از زندگی یک دانشجو را تشکیل می‌دهد رها کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه ما باید فاصله دانشگاه‌ها را با حاکمیت کمتر کنیم، افزود: نمونه بارز کوتاه کردن این فاصله سفر‌های استانی دولت است که توانست فاصله‌ای را که بین حاکمیت و مردم وجود داشت را ترمیم کند.
ذاکر اصفهانی به سفر‌های شهرستانی خود اشاره کرد و اظهار داشت: ما در هر سفر استانی بیش از 30 مدیر استان را با خود همراه می‌کنیم که نمونه آخر آن سفر به سمیرم بود که جلسه شورای اداری آن با حضور 160 نفر از ساعت چهار تا 1:30 بامداد به طول انجامید.
وی با تاکید بر اینکه نگاه به مقوله فرهنگ در استانداری اصفهان یک نگاه ویژه است، تصریح کرد: شخص رئیس جمهور نیز نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ در اصفهان دارند و ما در چند ماه اخیر نخستین سند راهبردی فرهنگ و هنر اصفهان را تدوین کرده‌ایم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برخی اختلاف‌ها میان شهرداری و استانداری طبیعی است، اظهار داشت: آنچه در خصوص برج جهان‌نما ما انجام دادیم صحیح بود و به خاطر آن تقدیر هم شدیم که این کار مورد تائید یونسکو هم قرار گرفت.
وی افزود: اگر میدان امام (ره) از لیست آثار جهانی خارج می‌شد ما باید تبعات بسیاری را پرداخت می‌کردیم و دیگر میراث ما نیز ممکن بود در معرض خطر قرار بگیرد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: پیگیری مطالبت مردم از وظایف اصلی استانداری و مدیران استان است.
در پایان استاندار اصفهان به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
تمثال مبارک مقام معظم رهبری با یادمان سال همت مضاعف، کار مضاعف توسط یکی از تشکل‌های دانشجویی تقدیم ایشان شد.
دانشجویان بسیج دانشجویی چند دانشگاه اصفهان در این جلسه خواستار تشکیل جلسه اختصاصی استاندار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان شدند.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 11:55 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393617
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو