سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان سرانه فضای سبز شهر اصفهان به 1/24 مترمربع رسید و تا پایان سال جاری نیز افزایش می یابد.

 

افزایش سرانه فضای سبز شهراصفهان تا پایان امسال

سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان سرانه فضای سبز شهر اصفهان به 1/24 مترمربع رسید و تا پایان سال جاری نیز افزایش می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران فتحی گفت: فضای سبز این کلانشهر مشتمل بر سه میلیون و 800 هزار درخت و درختچه می باشد.
وی" افزود: به مناسبت هفته درختکاری درکلیه شهرداری های مناطق 14 گانه این شهر230هزار اصله نهال رایگان بصورت درخت و درختچه مثمر و غیرمثمر بین شهروندان توزیع می شود.
وی اظهار داشت: شهروندان اصفهانی می توانند از روز 15 اسفند ماه جاری به مدت یک هفته به محل های مشخص شده در هرمنطقه شهرداری مراجعه و نهال رایگان دریافت کنند.
وی گفت: امسال نخستین بار در محدوده منطقه 13 شهرداری اصفهان افراد علاقه مند می توانند ثبت نام نمایند تا ماموران شهرداری شخصا و بطور رایگان در منازل آنها نهال غرس نمایند.
وی با اشاره به 60پارک شهری و915 فقره پارک محلی وعرصه های فضای سبز و انهار خاطر نشان کرد: مساحت فضای سبز پارک های شهری این کلانشهر به سه میلیون و 997 هزارو730 متر مربع و پارک های محلی و فضای سبز حاشیه شهر به 11 میلیون و 454 هزارو 332 مترمربع می رسد.
سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: نماد دیگر فضای سبز شهر اصفهان شامل میادین، محل ها و کمربند سبز شهر می باشد که 26 میلیون و 593 هزار و 570 مترمربع مساحت دارد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/12/16 و ساعت 10:52 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393369
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو