سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
راهنمایی کامیاب تر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هرگونه طرح توسعه ایی برای صنایع درمحدوده شهراصفهان را غیرممکن وخلاف دانست.

 

توسعه صنعت درمحدوده شهر اصفهان خلاف است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هرگونه طرح توسعه ایی برای صنایع درمحدوده شهراصفهان را غیرممکن وخلاف دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران عباس حاج رسولیها دیروزدر مراسم روز درختکاری و هفته زیباسازی اجرای طرح توسعه پالایشگاه اصفهان را خلاف و ظلمی در حق شهر و شهروندان دانست و گفت: مدیریت شهری با این موضوع مخالفت کرد اما به نتیجه ای نرسید این در حالی است که می بایست این 200 هکتار برای توسعه فضای سبز در نظر گرفته می شد وامروز در آن مکان طی مراسمی درخت می کاشتیم.
وی آلودگی شهر اصفهان را بحرانی و غیر قابل تحمل دانست و افزود: اگر سرمایه گذاری پالایشگاه اصفهان در اجرای طرح آبرسانی بهشت آباد،صورت می گرفت بسیار سودمند تر از توسعه پالایشگاه برای شهر و شهروندان بود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان،با تاکیدبر اهمیت ایجاد و حفظ فضاهای سبز و کاهش آلاینده های زیست محیطی اذعان داشت: در حال حاضر سرانه فضای سبز هر شهروند اصفهانی 24 متر مربع است که این میزان در پایان برنامه پنجساله به حدود 30 متر مربع خواهد رسید.
وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به حفظ وارتقای کیفیت محیط زیست توسعه 18 هکتاری فضای سبزدر شمس آباد،و پارک وفضای سبز شرق،احداث پارک حاشیه رودخانه از پل شهرستان تا دنارت،توسعه پارک های جنگلی و حاشیه ای به خصوص کمربند سبز ،ساماندهی و احیای 100 کیلومتر از انهار شهر ،بهره برداری از کارخانه زباله سوز،تبدیل زباله های شهر به انرژی وبکارگیری از انرژی خورشیدی را از مهمترین طرح های برنامه اصفهان 95 دانست.
حاج رسولیها اظهارامیدواری کرد: با بهره برداری ازطرح بهشت آباد در 270 کیلومتر از انهار شهر اصفهان آب جاری شود و طراوات و شادابی به این کلان شهر بازگردد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/12/21 و ساعت 4:7 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393342
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو