سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! ما را ازکسانی قرار ده که درختان شوق تو در باغ های سینه شان، شاخه ها گسترده و آراسته شده است و آتش محبّتت، دل هایشان را فراگرفته است ... و چشمانشان با نگریستن به تو روشن شده است . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات العارفین ـ]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

4 نمایشگاه هنری شامل نمایشگاه سرامیک، چرم، هفت سین و نقاشی و صنایع دستی در اصفهان امروز برپا شد.

 

برگزاری 4 نمایشگاه هنری در اصفهان

4 نمایشگاه هنری شامل نمایشگاه سرامیک، چرم، هفت سین و نقاشی و صنایع دستی در اصفهان امروز برپا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نمایشگاه سرامیک طره نما 61 اثر شامل 14 تابلوی سنگی و سرامیکی ، 10 گلدان، یک کوزه بزرگ ، 30 جا کلیدی، دو ساعت سنگی و یک آیینه در قاب سنگی، از تکنیک سرامیک و سنگ، با بهره گیری از طرح های اسلیمی، به همت الهه جزایری برگزار شده است.
در نمایشگاه آثار چرمی، هفت سین و مجسمه های تزئینی، 161 اثر شامل 25 کیف زنانه، اداری، کیف پول، گلدان و قاب با بهره گیری از تکنیک چرم بزی و گاوی، 10 سفره سین و 120 مجسمه تزئینی مانند حیوان، انسان، فرشته، میوه خوری و ... و 6 آباژور به همراه جای دستمال کاغذی و سطل به همت منصوره فشارکی به نمایش گذاشته شده است.
همچنین در نمایشگاه نقاشی، هفت سین و سفره عقد، 24 اثر شامل 14 تابلوی نقاشی با موضوع آزاد، به سبک رئال و با بهره گیری از تکنیک آبرنگ و مداد رنگی و 8 سفره هفت سین و دو سفره عقد به همت مژگان و مهناز آرایی برپا شده است.
لازم به ذکر است در نمایشگاه صنایع دستی سیلور نما (نقره نما) و هفت سین، 60 کار صنایع دستی کلاسیک و مدرن مانند ظروف و بشقاب ها با انواع ترک های طرح عنکبوتی، موزائیک، کروکدیل و ... ، تابلوهای سه بعدی، کلاژ شیشه، نما فیروزه، نما عتیقه، کارهای کریستالی و ... و 40 سفره هفت سین به همت طاهره طاهری برگزار شده است.
گفتنی است این 4 نمایشگاه از 21 اسفندماه به مدت یک هفته به ترتیب در گالری های نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان پذیرای علاقه مندان است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/12/22 و ساعت 7:37 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393420
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو