سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و به فرزند خود حسن فرمود : ] کسى را به رزم خود مخواه و اگر تو را به رزم خواندند بپذیر ، چه آن که دیگرى را به رزم خواند ستمکار است ، و ستمکار شکست خورده و خوار . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مدیر کل کارو امور اجتماعی استان اصفهان از ثبت نام سهام عدالت ویژه کارگران فصلی و ساختمانی خبر داد.

 

آغاز ثبت نام سهام عدالت ویژه کارگران فصلی و ساختمانی

مدیر کل کارو امور اجتماعی استان اصفهان از ثبت نام سهام عدالت ویژه کارگران فصلی و ساختمانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قادریان با اعلام این خبر افزود: هدف از این طرح اقتصادی و اجتماعی، افزایش ثروت خانوارهای کارگر و گامی در جهت کاهش فاصله طبقاتی و توانمند نمودن این قشر می باشد.
وی گفت: کارگران فصلی و ساختمانی جهت تهیه تأییدیه فصلی و ساختمانی بودن شغل خود می توانند با مراجعه به انجمن نظام مهندسی ساختمان، انجمن نظام مهندسی کشاورزی، انجمن نظام مهندسی معدن، شهرداری ها، مجمع نمایندگان کارگران، کانون انجمن های صنفی کارگران، کانون انجمن های صنفی کارفرمایان و کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار جهت تکمیل فرم اقدام کنند و ثبت نام را از طریق پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.irimisa.ir انجام دهند.
قادریان خاطر نشان کرد: کارگران فصلی و ساختمانی که بیمه و دارای کارت مهارت از فنی و حرفه ای می باشند نیازی به ارائه فرم تأییدیه ندارند و با وارد کردن کد بیمه و یا ارسال تصویر کارت مهارت،می توانند برای تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/12/22 و ساعت 7:51 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393442
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو