سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنچه از کشتار برهد دیرتر پاید و بیشتر زاید . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

چهارمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نوروزی اصفهان هفتم فروردین ماه 1390 گشایش می یابد.

 

برپایی نمایشگاه سوغات نوروزی اصفهان

چهارمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نوروزی اصفهان هفتم فروردین ماه 1390 گشایش می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان این نمایشگاه مانند سالهای گذشته به عنوان نخستین نمایشگاه سال جدید و در راستای برنامه های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان آماده بازدید مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی است.
در این نمایشگاه محصولات و تولیداتی مانند آثار قلمزنی، معرق، میناکاری، خاتم، سرامیک و چینی، منبت، مشبک، مجسمه و محصولات پیکرتراشی، ترمه و سرمه دوزی، تولیدات چرمی دست دوز از جمله کیف و کفش چرم، تابلو فرش، انواع فرش و گلیم، پوشاک سنتی، بدلیجات و سنگهای قیمتی، تابلوهای نقاشی، خطاطی و خوشنویسی، گلسازی، گلهای خشک و تزیینی، نقاشی روی شیشه، چاپ روی لباس و پارچه، قاب، سفره های هفت سین، نقاشی روی تخم شتر مرغ، گز، پولک ونبات، عسل، کیک، کلوچه و سوهان عرضه می شود.
تا کنون استانهای تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، گلستان، فارس، لرستان و قم آمادگی خود را برای شرکت در این نمایشگاه اعلام کرده اند.
این نمایشگاه 3200 مترمربع وسعت دارد و در قالب بیش از 80 غرفه برپا می شود.
اجرای برنامه تئاتر بامحوریت گز با لهجه اصفهانی، اختصاص مکانی برای سفره هفت سین، گل آرایی و آب نمای ویژه نوروز و نیز تدوین کتاب بانک اطلاعاتی صنایع دستی عرضه شده در نمایشگاه از ویژگیهای دور چهارم این نمایشگاه است.
گفتنی است چهرمین نمایشگاه صنایع دستی وسوغات نوروزی اصفهان از 7 تا 11 فروردین سال 90 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در پل تاریخی شهرستان دایر است وعلاقه مندان می توانند طی روزهای یاد شده از ساعت 16 تا 22 از آن بازدید کنند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/12/22 و ساعت 3:28 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393321
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو