سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

مرکز اطاع رسانی پلیس اصفهان: فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حضور 5/4 میلیون مسافرنوروزی دراصفهان ازارائه خدمات ویژه پلیس راه وراهور این فرماندهی به این مسافران خبرداد.

 

ارائه خدمات ویژه پلیس راهور به 5/4 میلیون مسافر نوروزی اصفهان

مرکز اطاع رسانی پلیس اصفهان: فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حضور 5/4 میلیون مسافرنوروزی دراصفهان ازارائه خدمات ویژه پلیس راه وراهور این فرماندهی به این مسافران خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار حسن کرمی در حاشیه همایش پلیس یاران نوجوان وفرهنگ یاران ترافیک گفت: اسان اصفهان هم به دلیل گردشگر پذیری وهم به لحاظ قرارگرفتن درشاهراه اصلی کشور از موقعیت مهمی برخوردار است و همه ساله پذیرای مهمانان داخلی وخارجی به خصوص درایام نوروز
می باشد.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود نوروز 90 نزدیک به 5/4 میلیون نفر اصفهان را به عنوان سفر نوروزی خود انتخاب کنندگفت: به همین منظور تمهیدات لازم درنظر گرفته شده است و ماموران پلیس راه وراهور در راههای برون شهری ودرون شهری استان به ارائه خدمات ویژه خواهند پرداخت.
این مقام مسئول ارائه جزوه های هشداردهنده ، ویژه نامه های مختلف نوروزی پلیس، راهنمایی وهدایت رانندگان ، تذکر به رانندگان متخلف، بازگشایی راهها درسریعترین زمان ممکن وجلوگیری از بروز ترافیک وراه بندان، همچنین تلاش برای رفع نقص فنی خودروها ی درجاده مانده و امدادرسانی به خودروها را ازجمله این خدمات بیان کرد.
سردارکرمی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به سهم خود تمام تلاش خودرا به کار
می گیرد تا با ایجاد امنیت وآرامش فضا را برای توسعه گردشگری فراهم وکاری کند که کسانی که این استان رابرای سفر خود انتخاب می کنند با ایمنی کامل ازسفر خود بهره ببرند.
وی طرح همیاران پلیس وپلیس یاران نوجوان رایک طرح موفق برشمرد وافزود: از آنجا که نوجوانان درسنینی هستند که ازانگیزه بالایی برای یادگیری برخوردارشده ووقتی هم که به سنین بالا می رسند آموخته های خودرا به دیگران منتقل می کنند به همین منظور سرمایه گذاری برروی این قشر می تواند تاثیر به سزایی درکاهش جرایم وتخلفات داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه همکاریهای خوبی بین پلیس و آموزش وپرورش برای ارتقای سطح کمی وکیفی این طرح انجام شده است ابراز امیدواری کرد : این گونه طرحها موجب کاهش تخلفات رانندگی وتلفات انسانی وافزایش ایمنی جاده ها شود وسفرهای امنی را برای مردم رقم بزند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/12/24 و ساعت 1:32 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 392887
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو