سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

رئیس ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ازاستقرار آتش نشانان درنقاط اصلی اسکان مسافران نوروزی این شهر خبرداد.

 

استقرار آتش نشانی درنقاط اصلی اسکان مسافران نوروزی اصفهان

رئیس ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ازاستقرار آتش نشانان درنقاط اصلی اسکان مسافران نوروزی این شهر خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حمید رضوانی با اشاره به ارائه خدمات سازمان آتش‌نشانی در ایام نوروز به مردم، تصریح کرد: نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی شهر اصفهان به صورت آماده‌باش هستند.
وی ادامه داد: نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی از 26 اسفند امسال تا 15 فروردین 90 در نقاط اصلی اسکان مسافران نوروزی مستقر خواهند بود و با امکانات و تجهیزات پیش‌بینی شده به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.
رضوانی به وظیفه اصلی کار گروه ایمنی و حوادث ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه اصلی کارگروه ایمنی و حوادث ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی، نظارت بر ایمنی مکان‌های اسکان مسافران نوروزی است.
وی با اشاره به برنامه‌های این کمیته در ایام نوروز، تاکید کرد: نصب تابلو، توصیه‌های ایمنی به مسافران، توزیع جزوه های ایمنی بین مسافران و نظارت و بازرسی نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی بر اقامت گاهها از برنامه‌های این کارگروه در ایام نوروز است.
رئیس ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته اتفاقات تلخی برای مسافران نوروزی به وقوع پیوسته است، اضافه کرد: این کارگروه در سال جاری با انسجام بیشتری برای جلوگیری از اتفاقاتی شامل گاز‌گرفتگی، برودت هوا و غیره برای مسافران نوروزی تشکیل شده است.
وی تاکید کرد: در سال جاری برای نظارت بر مکان‌های اسکان مسافران نوروزی علاوه بر امکاناتی که در سال‌های گذشته استفاده شده دستگاه‌های گاز‌سنج و حرارت‌سنج برای سنجش میزان گاز و حرارت موجود در چادر‌های اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/12/24 و ساعت 1:42 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 392884
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو