سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

 
شمار ورزشگاه های کارگران در این استان از 7 به 15 ورزشگاه افزایش خواهد یافت.
 
 
سید هوشنگ قادریان در مراسم معارفه اش به عنوان مدیر کار و امور اجتماعی استان اصفهان این نوید را داد که تا سال آینده 8 ورزشگاه کارگری ساخته خواهد شد.
مدیرکل جدید کار و امور اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال مهم‌ترین وظیفه وزارت کار است، تصریح کرد: باید توجه کارآفرین را به خود جلب کنیم و تفاهم بین آنها را بالا ببریم.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم کارگران و کارآفرینان عدم تعامل بین دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: اگر هم‌افزایی بین مسئولان بیشتر شود می‌توان بسته استانی کار و کارگر به وجود آورد.
قادریان بیان داشت: باید تعامل بین کارگران، کارفرمایان و دولت به وجود آید تا بتوان کارگروه‌ها را تشکیل داد و ایده‌های ناب را جمع‌آوری کرد.
وی با اشاره به اینکه صنعت اصفهان در کشور و خاورمیانه شناخته شده است، افزود: امروزه کشورهای لاتین و آمریکای جنوبی بازارهای خوبی برای تمام محصولات و صنعت ما است.
مدیرکل جدید کار و امور اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: با همکاری سایر ارگان‌ها باید بسته تحول صنعتی، خدماتی و کشاورزی به وجود آوریم و بتوانیم به اهداف بلند رهبر فرزانه جامه عمل بپوشانیم.

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 88/12/24 و ساعت 11:5 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393458
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو