سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: با برنامه‌های کودکانه نیاز است کودکان در برابر اعتیاد به مواد مخدر مصون‌ شوند.

رئیس اداره بهزیستی تیران و کرون:
کودکان باید در برابر اعتیاد مصون شوند

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: با برنامه‌های کودکانه نیاز است کودکان در برابر اعتیاد به مواد مخدر مصون‌ شوند.

 اردشیر عجمی امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز در تیران و کرون اظهار داشت: آموزش در سنین کودکی بسیار مهم و موجب ماندگاری می‌شود که مصون‌سازی کودکان در برابر اعتیاد لازم است.
وی با اشاره به برگزاری طرح اجتماع محور در راستای پیشگیری از اعتیاد ویژه کودکان پیش دبستانی از طرف اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون افزود: این طرح به روش‌های کودکانه در مهد هانی این شهرستان در حال اجرا است که در این روش کودکان با استفاده از بازی‌های کودکانه اشتباهات و رفتارهای غلط را از رفتارهای صحیح شناسایی می‌کنند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و اضافه کرد: آموزش مهارت‌های زندگی نیز در مهدهای کودک این شهرستان با استفاده از شعر، داستان و فعالیت‌های گروهی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه طرح‌های آموزشی از طرف واحد پیشگیری این اداره در طول سال برگزار می‌شود، بیان داشت: آموزش خانواده، آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، آموزش پیشگیری از اعتیاد و دوره آموزش فرزند پروری ویژه بزرگسالان از جمله مهم‌ترین دوره‌های آموزشی در حال اجرا است.
عجمی گفت: آموزش‌های پیش از ازدواج در پایگاه سلامت و اداره بهزیستی و آموزش خانواده در مدارس و از طرف بنیاد شهید برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود که دوره آموزش خانواده به صورت عمومی و با درخواست نهاد‌ها و سازمان‌ها نیز اجرا می‌شود.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 7:51 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393613
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو