سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طولانی ترین سفر، سفر کسی است که در جستجوی برادری صالح است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

شماره تلفن گویای 9730400 آماده ارایه خدمات و اطلاعات به مسافران نوروزی در استان اصفهان است.

 

تلفن گویای 9730400 پاسخگوی مسافران نوروزی اصفهان

شماره تلفن گویای 9730400 آماده ارایه خدمات و اطلاعات به مسافران نوروزی در استان اصفهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت:مسافران نوروزی که در سال 90 قصد مسافرت به استان اصفهان را دارند می توانند با تماس با شماره تلفن 9730400 به تمام اطلاعات مربوط به گردشگری، مکانهای تاریخی و مذهبی،جاده ها و اسکان دسترسی پیدا کنند.
"سید فاضل زمانی" افزود: برای ارتباط با این تلفن گویا در صورت تماس با تلفن ثابت نیازی به گرفتن پیش کد نیست اما در صورت تماس با تلفن همراه لازم است شماره کد استان اصفهان (0311) گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه در نوروز سال 89 حدود 60 هزار تماس تلفنی با این شماره توسط مسافران گرفته شد، اظهار داشت: این شماره مختص استان اصفهان است و به هنگام خروج از محدوده استانی دیگر پاسخگو نیست.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: نوروز سال آینده 60 دفتر خدمات شهری در شهرستانهای استان به صورت کشیک در ایام تعطیل رسمی آماده ارایه خدمات امور مشترکین تلفن همراه و تلفن ثابت به مردم و مسافران هستند.
زمانی با اشاره به اینکه حدود 500 دفتر ICT روستایی در استان اصفهان فعال است، افزود: فعالیت این دفاتر در روزهای تعطیل رسمی به خود آنها واگذار شده است.
وی با تاکید بر پوشش شبکه تلفن همراه در سراسر استان تصریح کرد:در نوروز آینده یک هزار و 500 آنتن تلفن همراه آماده ارایه خدمت به مشترکان تلفن همراه و مسافران در داخل استان است.
وی بیان داشت: تمام جاده های مربوط به نقاط گردشگری و 80 درصد مسیرهای روستایی از پوشش شبکه تلفن همراه برخوردارست.
زمانی تعداد سایت های BTS فعال شده در سالجاری در استان اصفهان را 133 مورد عنوان کرد و گفت: پوشش روستایی با برقراری رومینگ بین شبکه موبایل روستایی (WLL) و همراه اول افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه در نوروز 89 بیش از یکصد میلیون پیامک در سطح استان اصفهان تبادل شد،افزود: هم اینک بیش از سه میلیون و 300 هزار شماره تلفن همراه ثابت و دائمی اپراتور اول در استان فعال است. زمانی تعداد شماره تلفن ثابت فعال در استان اصفهان را نیز بیش از دو میلیون اعلام کرد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/12/26 و ساعت 4:14 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 392883
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو