سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، برترین هدایت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

رییس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان ازفروش 440 هزار بلیت اتوبوس بین شهری برای ایم نوروز خبرداد.

فروش 440 هزار بلیت اتوبوس بین شهری برای ایام نوروز

رییس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان ازفروش 440 هزار بلیت اتوبوس بین شهری برای ایم نوروز خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سعید تائبی با اشاره به میزان فروش بلیتهای اینترنتی و گیشه ای به مسافران نوروزی،‌ گفت: فروش بلیت اتوبوسهای بین شهری برای سفرهای نوروزی به نسبت سال گذشته 270 درصد رشد داشت.
وی درجلسه ستاد تسهیلات سفرهای استان اصفهان به استقبال مردم از فروش بلیت نوروزی به صورت اینترنتی اشاره کرد و گفت: آژانس های سطح شهر از 25 اسفندماه جاری بلیت را به روز بفروش می رسانند.
تائبی ضمن ابراز خرسندی از اینکه مردم به سمت سفرهای برنامه ریزی شده می روند، خاطرنشان کرد: در حد ممکن از تمام ظرفیت های ناوگان حمل و نقل بین شهری به نحو شایسته ای استفاده می شود.
وی اظهارداشت: برای اولین بار در ایام نوروز 90 نظارت بین راهی به صورت نمونه آزمایشی در قالب سفر نمایندگان این اداره کل به شهرستانهای همجوار اجرا می شود.
رییس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان همچنین از ظرفیت 70 درصدی نیروی گشت کنترل ایمنی و ترافیک و نظارتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خبرداد .
وی اضافه کرد: گشت های نظارت بین راهی با همکاری 26 دستگاه عضو و 25 ستاد فعال انجام می شود. تائبی همچنین افتتاح مرکزمدیریت راه ها و کنترل با دوربین را از جمله برنامه های جدید این اداره کل در ایام نوروز90عنوان کرد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/12/26 و ساعت 4:25 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 392882
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو