سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

کارکنان پر تلاش واحد احیاء مستقیم موفق شدند در سال همت مضاعف و کار مصاعف به بالاترین رکورد تولید آهن اسفنجی در طول تاریخ بهره‌برداری از فولاد مبارکه دست یابند.

 

رکورد جدید تولید در ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه

کارکنان پر تلاش واحد احیاء مستقیم موفق شدند در سال همت مضاعف و کار مصاعف به بالاترین رکورد تولید آهن اسفنجی در طول تاریخ بهره‌برداری از فولاد مبارکه دست یابند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبنابراعلام روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان واحد احیاء مستقیم این شرکت در سال 89 موفق شدند با تولید 5 میلیون و 315هزار و 37 تن آهن اسفنجی به میزان 313هزار و 61 تن بیشتر از سال 88 تولید کرد که رشدی معادل 6 درصد داشته است.
این واحد در سال 88 موفق شده بود 5 میلیون و 267 هزار و 146 تن آهن اسفنجی تولید نماید.
همچنین مدول A واحد احیاء مستقیم نیز با تولید 923 هزار و 782 تن آهن اسفنجی موفق گردید به بالاترین میزان تولید در بین مدول‌های 600 هزار تنی دست یابد .
گزارش دیگری ازاین شرکت حاکی است واحد اسید شویی شماره 2 فولاد مبارکه توانست با تولید 2 هزارو 156 تن کلاف سرد در یک نوبت رکورد تولید در این بخش را 20 درصد ارتقا دهد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 90/1/15 و ساعت 2:53 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 393139
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو