سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پسرکم ! ... اندرزهای حکیمان را بپذیر و فرمانهایشان را پی گیری کن [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به پسرش محمّدبن حنفیه ـ]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

در سال گذشته با برگزاری نمایشگا ههای مختلف در سراسر کشور 20 میلیارد ریال صنا یع دستی به فروش رفت.

 

فروش 20 میلیارد ریال صنایع دستی در سال گذشته

در سال گذشته با برگزاری نمایشگا ههای مختلف در سراسر کشور 20 میلیارد ریال صنا یع دستی به فروش رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنا یع دستی کشور با اعلام این مطلب گفت: طبق تقویم مصوب این معاونت در سال گذشته تعداد 19 نمایشگاه به میزبانی استان‌های مختلف برگزار شد.
تهمینه دانیالی اظهار داشت: استان‌های خراسان جنوبی، لرستان، ایلام، چهار محال و بختیاری، کرمان، همدان، اردبیل، کردستان، زنجان، مرکزی، خراسان شمالی، اصفهان، کرمانشاه، یزد، سیستان و بلوچستان، گلستان و فارس از جمله میزبانان این نمایشگاه‌ها بودند.
معاون صنایع‌‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: در این نمایشگاه‌ها بیش از دو هزار و 300 غرفه صنایع دستی در استانهای مذکور در معرض نمایش وعرضه قرار گرفت.
وی از مهمترین مشکلات پیش روی بخش صنایع ‌دستی، رانبود بازار فروش مناسب دانست وافزود: در سال 89 با برگزاری این نمایشگاه‌ها تلاش شد این مشکل تا حدودی حل شود.
معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی با قابل قبول خواندن میزان فروش این نمایشگاه‌ها را خا طر نشان کرد: ایجاد فضای مناسب برای نمایش ابداعات، تبادل آخرین دستاوردها و تجربیات علمی و عملی در زمینه گروه‌های مختلف صنایع‌دستی هدف برپایی این نمایشگاه‌ها در سال‌های اخیر بوده است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 90/1/16 و ساعت 1:54 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392780
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو