سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، بنده ای را که دهان خود را می گشاید و می گوید : «بارالها ! به من روزی بده» ؛ ولی دست از طلبِ روزی می کشد، دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستور رئیس جمهور برای اختصاص 300 میلیاردریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان درحال پیگیری است.

 

دستور رئیس جمهور برای اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستور رئیس جمهور برای اختصاص 300 میلیاردریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان درحال پیگیری است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سید جمال الدین صمصام شریعت" در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزشگاه نقش جهان برای تکمیل و اتمام به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد افزود: سال گذشته برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان 60 میلیارد ریال اعتبارات ملی در نظر گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات سال گذشته و امسال به ورزشگاه نقش جهان می توان شاهد اتمام این طرح ملی بود، اظهار داشت: اعتبار امسال این ورزشگاه قطعا از 60 میلیارد ریال بیشتر است که هنوز رقم اصلی آن اعلام نشده است.
صمصام شریعت با بیان اینکه تاکنون ورزشگاه نقش جهان به این استان واگذار نشده است، اضافه کرد: بارها در مصاحبه ها اعلام شده که این ورزشگاه به استان اصفهان واگذار شده است که این حقیقت ندارد.
وی با اشاره به اینکه اگر واگذاری این ورزشگاه در ابتدای اردیبهشت ماه صورت بگیرد، شاهد عملیات تکمیلی این طرح ملی خواهیم بود، اظهار داشت: با واگذاری این ورزشگاه به استان و تخصیص اعتبارات می توان با پیمانکار این طرح تسویه حساب کرد که این امر خیلی مهم است.
صمصام شریعت با بیان اینکه شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور دغدغه ورزشگاه های کل کشور را دارد، افزود: اگر ورزشگاه نقش جهان به استان واگذار شود به دلیل اینکه دغدغه استان تکمیل این ورزشگاه است در اسرع وقت به اتمام می رسد.
گفتنی است ساخت ورزشگاه نقش جهان اصفهان از 18سال قبل آغاز شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 90/1/17 و ساعت 5:32 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392779
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو