سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس دانش اندوزد و به آن عمل نکند، خداوند روز قیامت وی را نابینا برانگیزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: بازیکن تیم سپاهان گفت: با توجه به شرایط وی‍‍ژه‌ای که در گروه حاکم است تنها راه صعود، شکست تیم الشباب با ارائه یک بازی هجومی است.

هافبک سپاهان:
الشباب را با بازی هجومی باید شکست داد

خبرگزاری اصفهان نیوز: بازیکن تیم سپاهان گفت: با توجه به شرایط وی‍‍ژه‌ای که در گروه حاکم است تنها راه صعود، شکست تیم الشباب با ارائه یک بازی هجومی است.

احمد جمشیدیان امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز گفت: به هر سه امتیاز این بازی احتیاج داریم تا به صدر جدول صعود کنیم، به همین دلیل با سیستم هجومی و با سه مهاجم بازی می‌کنیم تا با کسب پیروزی در این دیدار حتی با یک مساوی در روز آخر نیز بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
وی افزود: شناخت خوبی از تیم الشباب به دست آورده‌ایم، تاکتیک‌های این تیم را چند مرتبه مرور کرده‌ایم و مربیان نیز برنامه‌های خوبی برای مهار تاکتیک‌های حریف در نظر دارند.
هافبک طلایی‌پوشان ادامه داد: می‌دانیم که دفاع الشباب بسیار آسیب‌پذیر است و نمی‌تواند زیر فشار حملات مقاومت کند، هر چند نقاط قوت این تیم، کاپیتان و دو بازیکن دیگرشان هستند که برای مهار آنها برنامه داریم.
وی علت نتیجه نگرفتن این تیم در چند بازی اخیر را در لیگ قهرمانان آسیا، دقت نکردن بازیکنان در زدن ضربات آخر دانست و افزود: در چند روز اخیر تمرینات خوبی برای رفع این مشکل انجام داده‌ایم.
جمشیدیان گفت: نسبت ابتدای فصل افت نکرده‌ام، بلکه با آمدن محرم نویدکیا مجبور به تغیر پست شدم که سبب دوری من از دروازه تیم حریف شد و اگر مجبور به تغییر پست نمی‌شدم این روزها برای آقای گلی رقابت می‌کردم.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 7:58 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393609
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو